توضیحات ایران خودرو درباره امدادرسانی به خودروها
به گزارش گروه اقتصادی آنا، امداد خودرو ایران سالها پیش با هدف امدادرسانی شبانهروزی در سراسر کشور به هموطنان ایجاد شده و دارندگان خودروهای ایران خودرو میتوانند برای دریافت هرگونه خدمات امدادی با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ تماس بگیرند تا پس از دریافت مشخصات خودرو و محل امدادخواه، توسط مرکز تماس، هماهنگیهای لازم برای اعزام امدادگر صورت گیرد. تنها شماره تماس برقراری ارتباط با شرکت خدمات امدادی ایران خودرو در سراسر کشور ۰۹۶۴۴۰ است.
تماس با امداد خودرو ایران یکی از ۴۵۰۰ تماس ورودی برای دریافت امداد از این شرکت است. پس از تماس امدادخواه و دریافت کد پیگیری، از طریق شماره ۳۰۰۰۳۰ پیامکی با عنوان "امدادگر با کد - برای مثال V۴۵۷ - اعزام شده است" برای شما ارسال خواهد شد تا در زمان تقریبی اعلام شده توسط مرکز تماس، امداد در محل حاضر شود.
لازم به توضیح است میانگین زمان رسیدن امدادگر بین ۲۰ الی ۳۰ دقیقه به محل مورد نظر امدادخواه خواهد بود. بعد از ثبت و اعزام امداد به سوی امداد خواه، امدادگر دوره دیده با لباس و مشخصات به همراه کارت شناسایی معتبر با کد قید شده و دورنویسی امداد خودرو ایران بر روی خودرو، در محل مورد نظر حاضر میشود.
تمامی این امدادگران دورههای فنی عیبیابی امداد سیار، ضوابط، مقررات امداد، کارت طلایی و گارانتی را گذرانده و همچنین اشراف کامل به خودروی معیوب و در راه مانده دارند که قبل از ورود ایشان به ناوگان امدادی توسط اداره آموزش امداد خودرو ایران انجام میپذیرد در نتیجه هر شخصی که مدعی شد از طرف امداد خودرو ایران آمده است به او اطمینان نکرده و موارد فوق را حتما بررسی کنید.
تلاش و اولویت امدادگران بر آن است تا در صورت امکان خودرو در محل راهاندازی و رفع عیب شود اما در صورت وجود ایرادهایی که رفع آنها احتیاج به زمان و ابزارآلات تخصصیتر داشته باشد، خودرو به محل مورد نظر مشتری حمل میشود. در صورت نیاز به حمل خودرو در هماهنگی امدادگر با مرکز تماس و ثبت "امداد حمل" برای هماهنگی خودروبر و در صورت تقاضای مشتری، تخصیص وقت نمایندگی برای امدادخواه انجام میشود.
حمل خودرو نیز طبق تعرفه اعلام شده از سوی مرکز تماس و با رعایت کلیه اصول حمل مدون در این شرکت انجام خواهد شد. از دیگر نکات حائز اهمیت، ارائه فاکتور رسمی امداد خودرو ایران به مشتری است. پس از اتمام پروسه امداد؛ امدادگر موظف به ارائه یک نسخه از فاکتور خدمات انجام شده به همراه هزینه انجام کار و قطعات تعویضی به مشتری است.
مشتری پس از دریافت فاکتور، در صورت نارضایتی از امداد انجام شده میتواند با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ تماس و نارضایتی خود را اعلام تا توسط همکاران ثبت و کد پیگیری دریافت کند. با توجه به فرآیندهای امداد خودرو ایران در حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات، تمامی شکایات در دو روز کاری بررسی شده و راه حل مناسب در اختیار قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/