دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1395 - 16:45
در حاشیه دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی؛

معاون وزیر علوم مالزی: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر رشد کیفی قرار دارد

در حاشیه اجلاس انجمن بین المللی آسایهل، دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ماری یاپ کاین چینگ، معاون وزیر علوم مالزی دیدار کرد.
کد خبر : 141247

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این دیدار که رایزن علمی و نماینده سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی حضور داشتند، دکتر میرزاده گزارشی از وضعیت آموزش عالی کشور و عملکرد 34ساله دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد.


دکتر ماری یاپ کاین چینگ معاون وزیر علوم از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک پدیده آموزش عالی بدون اتکا به دولت و بودجه دولتی یاد کرد و افزود: «پیشرفت سریع کمی و کیفی دانشگاه، به‌خصوص آمار ارائه شده در بخش مقالات و فعالیت‌های پژوهشی، نشان‌دهنده رشد کیفی این دانشگاه است.»


او ادامه داد: «حضور این دانشگاه در خارج کشور و ایجاد شعب دفاتر و حضور در عرصه بین‌الملل نشان از برنامه‌ریزی دقیق این دانشگاه در جهت بین‌المللی و جهانی شدن است.»


در این دیدار دکتر میرزاده آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی را برای همکاری های علمی پژوهشی و دانشگاهی با دانشگاه‌های مالزی اعلام کرد. در این دیدار دکتر آینی ادریس رییس دانشگاه یو پی ام نیز حضور داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته