دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1394 - 07:59

حذف زودهنگام تراکتور و فولاد از لیگ قهرمانان آسیا

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و فولاد خوزستان وداعی زودهنگام از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشتند.
کد خبر : 14117

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی‌ خبرگزاری آنا، روز اول هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته برگزار شد که طی آن تیم‌های تراکتورسازی و فولاد خوزستان مقابل حریفان خود به میدان رفتند.


در تبریز تراکتورسازی که میزبان نسف‌قارشی ازبکستان بود که طی آن شاگردان تونی اولیویرا در خانه پیروزی یک بر صفر مقابل این تیم را با شکست ۲ بر یک عوض کردند .


با این نتیجه نسف قارشی ازبکستان ۷ امتیازی شد و به رده دوم گروه D صعود کرد و تیم تراکتورسازی ایران با همان ۴ امتیاز قبلی در رده چهارم گروه خود باقی ماند.


با توجه به قانون جدید AFC مبنی بر اینکه بازی رودرو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مهمتر از تفاضل گل است تراکتورسازی در صورت پیروزی در بازی آخرش برابر الاهلی در امارات ۷ امتیازی می‌شود اما به خاطر دو شکست برابر نسف قارشی ازبکستان، شانس صعود به مرحله بعد این جام را ندارد.


تیم فولاد نیز که برای صعود به دور بعدی این رقابت‌ها به پیروزی مقابل السد نیاز داشت مقابل این تیم با یک گل مغلوب شد تا این تیم هم وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.


با نتایجی که دیشب در گروه فولاد به دست آمد، الهلال عربستان و السد قطر با 10 امتیاز از گروه سوم بازی‌ها به دور بعدی صعود کردند ودر صورتی که پرسپولیس بتواند به دور بعدی بازی‌ها صعود کند، در مرحله بعد یکی از دو تیم الهلال و السد حریف پرسپولیس ایران خواهد بود.


گفتنی است در روز دوم هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا امروز ، نفت تهران میزبان پاختاکور ازبکستان است و پرسپولیس نیز در دوحه به مصاف لخویای قطر می‌رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته