دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1395 - 13:29

پژوهشگران برتر و حامیان پژوهش در واحد قائم‌شهر ‎تجلیل می‌شوند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از تجلیل پژوهشگران برتر و حامیان پژوهش در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 141130

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سبحان الله قنبری در آستانه هفته پژوهش از این هفته به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های زریّن بر آمده از دل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: «دانشگاه‌ها در این قلمرو توانسته اند با ایجاد الگوهایی از جنس رشد و تکامل موجبات احیا و توانایی هرچه بیشتر حوزه‌های علمی و فناوری جامعه اسلامی را فراهم سازند.


قنبری مأموریت هفته پژوهش امسال را با شعار پژوهش تقاضامحور و تجاری سازی فناوری زیربنای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و زمان اجرای برنامه های ستاد ملی پژوهش در واحد قائم‌شهر را با سایر مراکز آموزش عالی از 21 لغایت 28 آذر سال جاری اعلام کرد.


قنبری روزهای هفته پژوهش امسال را تشریح کرد و گفت: اولین روز هفته پژوهش با عنوان پژوهش، فناوری و مدرسه و دومین روز با محوریت ایده برتر، سرمایه ملی برگزار می‌شود.


معاون پژوهش و فناوری واحد قائم شهر سومین و چهارمین روز هفته پژوهش را به ترتیب به رابطه پژوهش و فناوری با صنعت و دانشگاه کارآفرین اختصاص یافته و در پنجمین روز که همزمان با روز پژوهش است، حامیان پژوهش مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.


قنبری ششمین روز پژوهش را با عنوان پژوهش ،فناوری و اقتدار ملی، هفتمین روز را پژوهش و فناوری در حوزه دانشگاه و آخرین روز که مصادف با 28 آذر است را با عنوان پژوهش- فناوری و اقدام و عمل اعلام کرد.


وی برنامه های هفته پژوهش در واحد قائم شهر را شامل همایش‌های داخلی علمی و نمایشگاه‌های کتاب تخصصی با شرکت ناشران برتر معرفی کرد و گفت: این همایش ها در دانشکده‌های فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم انسانی برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب