دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

محمد نوری: بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم/ رحمتی فکر کرد که از روی قصد او را زدم

هافبک تیم تراکتورسازی گفت:با مهدی رحمتی سال‌هاست که دوست هستم و هیچ مشکلی هم نداریم.
کد خبر : 141055

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در یک بازی حساس موفق شد با نتیجه 2 بر 1 استقلال تهران را شکست دهد و در صدر جدول قرار بگیرد.


محمد نوری هافبک تیم تراکتورسازی تبریز در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته تراکتور مقابل استقلال و پیروزی مقابل گفت: «بازی سختی بود و ما در هر دو نیمه بازی از استقلال برتر بودیم و در نهایت موفق شدیم مزد تلاش خودمان را بگیریم و سه امتیاز این بازی مهم را کسب کنیم.»


وی ادامه داد: «ما در نیمه اول نتیجه را واگذار کردیم اما اصلا مستحق شکست نبودیم. تیم متحدی داریم و اتحاد بازیکنان در نیمه دوم باعث شد تا بتوانیم 2 گل را وارد دروازه حریف بکنیم و در نهایت پیروز میدان باشیم.»


نوری در خصوص حضورش در پست هافبک دفاعی در بازی‌های تراکتورسازی بیان کرد: «من در پرسپولیس در پشت مهاجمان بازی می کردم اما با نظر قلعه نویی در تراکتورسازی یک پست عقب‌تر به میدان می‌روم. من توانایی بازی در همه پست‌ها را دارم و هر جا که کادر فنی صلاح بداند به میدان می‌روم.»


هافبک تیم تراکتور سازی در رابطه با صحنه برخوردش با مهدی رحمتی که باعث عصبانیت این بازیکن شد افزود: «در یک صحنه برای زدن ضربه سر به هوا پریدم که با رحمتی برخورد کردم اما هیچ قصدی برای زدن او نداشتم و او هم به سمت من آمد و فکر می‌کرد که من او را زدم که از رحمتی عذرخواهی کردم و هیج قصدی در کارم نبود. من و مهدی سال‌هاست که با هم دوست هستیم و هیچ مشکلی هم نداریم.»


نوری در خصوص شانس تراکتورسازی برای قهرمانی در این فصل لیگ برتر گفت: «هنوز زود است که بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم ولی امیدوارم روند نتیجه گیری ما ادامه داشته باشد و در نهایت در پایان فصل بتوانیم قهرمانی را تقدیم هواداران تراکتور کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته