دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تجلیل استاندار از رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی از دکتر عباس شیخ الاسلامی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به دلیل برگزاری موفق نمایشگاه پژوهش وفناوری این استان تجلیل و قدردانی کرد.
کد خبر : 141050

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، علیرضا رشیدیان در مراسم اختتامیه نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی با قدردانی ویژه از رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: باید نهایت تشکر را از رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان انجام بدهم چراکه میزبانی شایسته را در نمایشگاه پژوهش و فناوری به همراه کادر دانشگاه آزاد اسلامی انجام داد.


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اقتدار ملی نتیجه اقتدار علمی است که جوانان کشور با اقدامات پژوهشی و علمی توانسته اند کسب کنند، افزود: باید به جوانان کشور افتخار کرد و آنها را مهمترین و بزرگترین سرمایه برای کشور دانست.


رشیدیان افزود: دانشجویان و دانش آموزان با انجام پژوهش های مسئله محور نشان دادند که در عملیات اقتصاد مقاومتی می توانند پرتوان و با اراده حضور یابند.


وی با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه پژوهش تشریح کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده ثابت شده است که همه حوزه های علمی، پژوهشی و صنعت با فکر و پشتکار محققان می توانند تعاملات و همکاری های خوبی ایجاد کنند که نتیجه آن دستاوردهای خوبی برای کشور است.



وی افزود: رشد علنی پیشرفت بسیار خوبی در کشور داشته است اما کافی نیست و تا رسیدن به رتبه مطلوب فاصله داریم و با پشتکار جوانان میسر می شود.


این مسئول با بیان اینکه در پروژه های دولتی نباید معطل بودجه های دولت ماند، تصریح کرد: در انجام پروژه های پژوهشی معطل ماندن برای بودجه های دولتی موجب می شود که پروژه ها پشت درهای بسته باقی بماند، پس باید در جهت بهره برداری کردن پروژه های پژوهشی اقدام کرد.


رشیدیان با توجه به رویداد مشهد 2017 اظهار داشت: در رویداد پیش رو مشهد 2017 باید در جهت افزایش ظرفیت های علمی گام برداشت تا نمایشگاه پژوهش و فناوری در سال های آینده در سطح جوامع اسلامی برگزار شود.


در این مراسم که در محل تالار همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، از پژوهشگران برگزیده در حوزه های مختلف تحقیقاتی، پزشکی، دانشگاهی، آموزش و پرورش،حوزه علمیه و پژوهشکده ها تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته