دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1394 - 17:10
جوانمرد‌زاده عنوان کرد

برگزاری ۱۱ کارگاه معرفت افزایی و طرح ضیافت اندیشه استادان در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خوزستان

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: در سال گذشته با حضور قشر دانشجو و اساتید دانشگاه‌ها ۴۰جلسه هم اندیشی و ۴۵ جلسه کرسی آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌های آزاد استان برگزار شد.
کد خبر : 14104

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام عبدالباری جوانمرد‌زاده با تشکر از تمامی اعضای مجموعه نهاد مقام معظم رهبری استان خوزستان، روسا واحد‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان، پشتیبانی‌های دفا‌تر فرهنگ اسلامی، تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان، آرزوی توفیق و سربلندی ملت ایران را در سال جاری کرد.


وی با توجه به نام انتخاب شده برای سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز مانند سایر نهاد‌ها و آحاد مردم یکی از لایه‌های دولت و ملت پر افتخار کشور ایران محسوب می‌شود و امیدواریم که در سال جدید این نهاد شاهد و محرک معارف همدلی و همزبانی در دانشگاه و کشور باشد.


جوانمرد‌زاده با توجه به عملکرد اجمالی سال ۱۳۹۳ نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان خوزستان، بیان کرد: در سال گذشته با همکاری دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان موفق به راه اندازی ۱۱ کارگاه معرفت افزایی و طرح ضیافت اندیشه با محوریت‌های معرفت‌شناسی و فلسفه علم، مبانی اندیشه سیاسی و ولایت فقیه، تعلیم و تربیت در اسلام، اخلاق حرفه‌ای و تاریخ و تمدن اسلام، شدیم.








جوانمرد‌زاده : در سال جاری نیز در صدد راه اندازی کارگاه‌های مختلف با محوریت معرفت افزایی هستیم که تاکنون قریب به ۲۴۰ نفر از استادان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آمادگی خود را برای ثبت نام در این طرح ضیافت اندیشه استادان اعلام کرده‌اند

این مقام مسئول با تشریح طرح ضیافت اندیشه و هدف از اجرای این برنامه معرفتی و معنوی برای استادان دانشگاه، ادامه داد: در این طرح برنامه‌های آموزشی و بصیرتی در قالب جلسات کارگاهی و آموزشی با محوریت‌های مختلف برای کارکنان و استادان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان و همچنین اجرای برنامه‌های تفریحی و فرهنگی مانند گردش‌های دسته جمعی و خانوادگی، دیدار با علمای حوزه و دانشگاه، نقد فیلم‌های سینمایی و سایر برنامه‌های علمی و تفریحی و فرهنگی تدوین و اجرا می‌شود.


نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان افزود: از دیگر برنامه‌های نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، برگزاری جلسات هم اندیشی و کرسی‌های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه‌ها با حضور قشر دانشجو و استادان دانشگاه‌ها است که در سال ۹۳ بیش از ۴۰جلسه هم اندیشی و ۴۵ جلسه کرسی آزاد اندیشی در سطح دانشگاه‌های آزاد استان برگزار شد.


این مقام مسئول با اشاره به برگزاری حلقه‌های معرفتی با همت بسیج اساتید واحد‌ها در کنار سایر جلسات برگزار شده در طول سال تحصیلی، بیان کرد: در سال گذشته شاهد برگزاری دو کارگاه آموزشی روزنامه نگاری و آشنایی با فضاهای مجازی برای تیم‌های سایبری و دیگر کانون‌ها در سطح دانشجویی بودیم.


وی با توجه به فعالیت‌های نهاد رهبری در انسجام تشکل‌های دانشجویی، اضافه کرد: دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همچون سال‌های گذشته حمایت‌های معنوی و مالی خود را برای تسریع و استحکام اهداف تشکل‌های مختلف دانشجویی را در برنامه کاری خود داشت و در سال گذشته با حمایت‌های مذکور توانست گام‌هایی را بردارد.


حجت الاسلام جوانمرد‌زاده با توجه به برگزاری و برپایی کارگاه‌های مختلف در سال جاری، یادآور شد: در سال جاری نیز در صدد راه اندازی کارگاه‌های مختلف با محوریت معرفت افزایی هستیم که تاکنون قریب به ۲۴۰ نفر از استادان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آمادگی خود را برای ثبت نام در این طرح ضیافت اندیشه استادان اعلام کرده‌اند.


نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان خوزستان در سال گذشته با برگزاری ۱۱کارگاه ضیافت اندیشه و کارگاه‌های معرفت افزایی توانست در سطح دانشگاه‌های مختلف کشور رتبه سوم و در سطح استان در بین دفا‌تر رتبه نخست را کسب کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب