دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1394 - 17:06
بختیارپور خبر داد

همایش تجلیل از نخبگان قرآنی دانشگاه‌ها در شوشتر برگزار می‌شود

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از برگزاری نخستین همایش تجلیل از نخبگان قرآنی دانشگاه‌های این استان خبر داد.
کد خبر : 14103

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی بختیارپور گفت: همایش تجلیل از نخبگان و برگزیدگان قرآنی بیستمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، روز چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه به میزبانی واحد شوشتر برگزار می‌شود.


وی با توجه به اینکه در این همایش مسئولان کانونهای قران و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان نیز حضور خواهند داشت، افزود: در این همایش از ۳۹ برگزیده مسابقات قرآنی در سطح دانشجویان، استادان و کارکنان با اعطای هدایای نفیس تجلیل می‌شود.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: بیستمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور بیش از ۱۷۰ شرکت کننده سوم و چهارم اسفند ماه سال گذشته به میزبانی واحدهای دانشگاهی اهواز و سوسنگرد برگزار شده بود.


بختیارپور قرآن را بهترین کتاب هدایت بشری خواند و گفت: شناساندن جنبه‌های مختلف قرآن به ویژه جنبه‌های هنری آن در دانشگاه‌ها و ایجاد انس و الفت بین قرآن و دانشجویان می‌تواند ریشه بسیاری از گرفتارهای امروز جامعه را از بین ببرد.


وی افزود: در این خصوص برنامه‌های قرآنی و فرهنگی خوبی تهیه و در حال تدوین است که تا پایان امسال اجرایی می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته