دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1394 - 15:34
در گفت‌وگو با آنا اعلام شد

چمران: رضازاده می‌تواند در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری شرکت کند!

رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به رای شورای حل اختلاف، حضور حسین رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری و شورای شهر هیچ منع قانونی ندارد.
کد خبر : 14075

مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: ما رسما اعلام می‌کنیم که مشکل قانونی برای حضور آقای رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری وجود ندارد.


وی افزود: سازمان بازرسی در این خصوص یا باید از مجلس شورای اسلامی سوال کند یا کمیته حل اختلاف، که در جریان هستیم از مجلس سوال شده و پاسخ این بوده که رضازاده می‌تواند در انتخابات شرکت کند.


چمران گفت: یکی از نمایندگان مجلس نیز بر همین اساس رئیس فدراسیون شده است و نمی‌شود که نماینده مجلس بتواند در انتخابات فدراسیون شرکت کند اما نماینده شورا نتواند.


این بهشت‌نشین با بیان اینکه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی نیز به این موضوع ورود کرده است، گفت: این اقدام رضازاده هیچ مغایرتی با قانون ندارد، زیرا نه عضویت در شورای شهر و نه ریاست فدراسیون شغل محسوب نمی‌شود.


به گفته چمران هیچ ماده قانونی برای اینکه ثابت کند این دو وظیفه شغل محسوب می‌شود وجود ندارد و بنابراین هیات حل اختلاف این موضوع را بررسی کرد و قضات آن نظرشان را در خصوص بلامانع بودن شرکت کردن رضازاده در انتخابات فدراسیون به سازمان بازرسی ارسال کردند.


رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: حال آقای رضازاده باید نتیجه و حکم هیات حل اختلاف را به وزارت ورزش و جوانان ببرد اما از آنجا که کم‌رو و کم‌زبان است هنوز این کار را انجام نداده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته