دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1394 - 16:00

دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی درون خوابگاهی در واحد یزد برگزار می‌شود

دومین دوره جشنواره ورزشی درون خوابگاهی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد به مناسبت هفته خوابگاه ها به همت حوزه دانشجویی، فرهنگی و اداره تربیت بدنی این دانشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر : 14074

رئیس اداره تربیت بدنی واحد یزد با اعلام این خبر به خبرنگار آنا گفت: این اداره در نظر دارد جشنواره مسابقات ورزشی درون دانشگاهی دانشجویان را در دو بخش برادران و خواهران در رشته های مختلف ورزشی برگزار کند که در این راستا رشته های ورزشی آقایان شامل فوتسال، والیبال، شطرنج، طناب کشی، دارت، مچ اندازی، فوتبال دستی، داژبال و چابکی است و در بخش خواهران تنیس روی میز، تیر و کمان، داژبال، طناب کشی و دارت است که دانشجویان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


امید ستوده نیا افزود: علاقه مندان و دانشجویان می توانند برای ثبت نام و شرکت در مسابقات به اداره تربیت بدنی دانشگاه مراجعه کنند .


وی ادامه داد: این واحد با توجه به دارابودن امکانات و تجهیزات مناسب در سالیان گذشته میزبان بسیاری از مسابقات منطقه ای (استانی) و کشوری در دو بخش خواهران و برادران در رشته‌های مختلف ورزشی بوده است.


ستوده نیا خاطرنشان کرد: پر کردن اوقات فراغت، برگزاری اردوهای تفریحی، ورزشی، جذب دانشجویان به میدان های ورزش، شناسایی ورزشکاران نخبه و تشکیل تیم های ورزشی دانشجویان دختر و پسر در رشته های مختلف ورزشی و اعزام آنها به مسابقات قهرمانی منطقه و کشور را از جمله وظایف اداره تربیت بدنی و حوزه دانشجویی دانشگاه برشمرد.


به گزارش آنا، به مناسبت هفته خوابگاه ها مراسمی در خوابگاه یزدیان ویژه برادران دانشجو و خوابگاه خواهران همراه با برنامه های متنوع و فرهنگی با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته