دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1395 - 11:48
در گفت و گو با آنا

دکتر انگجی: دیپلماسی علمی یکی از موثرترین راه‌های تعامل با دنیاست

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: دیپلماسی علمی و گسترش و تعاملا ت و ارتباطات علمی یکی از مؤثرترین راه های تعامل با جهان است.
کد خبر : 140669

سید جواد انگجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا به حضور دکتر میرزاده در جلسه اخیر انجمن آسایهل در مالزی به عنوان تنها عضو ایرانی این اجلاس اشاره کرد و افزود: انتخاب دکتر میرزاده به ریاست این انجمن مدال افتخاری بر سینه دانشگاه آزاد اسلامی و نظام آموزش عالی کشورمان بوده و منجر به ارتقای جایگاه این انجمن و ایجاد تحول در آموزش عالی کشورهای عضو آن خواهد شد.


انگجی تصریح کرد: حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی در رأس این انجمن فرصت مغتنمی برای ارتقای دانشگاه های کشور و حضور جدی و موثر در صحنه های علمی فرامنطقه ای و جهانی است و رؤسای دانشگاه ها باید از این موقعیت کمال استفاده را برده و فصل جدیدی از فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی را رقم بزنند.



دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: انجمن موسسات آموزش عالی کشورهای جنوب آسیا (آسایهل) با قدمتی 60ساله و دارا بودن بیش از 200 عضو از اقصی نقاط جهان، بزرگترین انجمن دانشگاهی غیردولتی در دنیاست و حضور دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه غیرانتفاعی جهان در عضویت و رییس این انجمن، جایگاه آن را ارتقا می دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته