ایجاد 20 غرفه جایگاه تک محصولی مرکبات در میادین میوه وتره بار شهرداری تهران
20 غرغه جایگاه تک محصولی ویژه عرضه مرکبات به درخواست استانداری مازندران درمیادین و بازارهای میوه وتره بار شهرداری تهران ایجادشد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، در پی سرمای شدید هفته های اخیر به ویژه در استانهای شمالی کشور برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات باغات مرکبات ،تعداد 20جایگاه صرفاً ویژه عرضه مرکبات در میادین و بازارهای میوه وتره بار شهرداری تهران جهت ارائه به شهروندان ایجاد شد.
بنا براین گزارش، این اقدام در راستای تاکیدات شهردار تهران مبنی بر حمایت از تولیدکننده و حذف واسطهها از چرخه تولید تا مصرف صورت گرفت که براساس آن با توجه به فزونی مرکبات به ویژه پرتقال گامی مهم در کنترل و متعادل کردن قیمت برداشته میشود.
گفتنی است تولیدکنندگان وکشاورزان برای ارائه محصول خود درجایگاههای تک محصولی از سوی استانداری مازندران معرفی شدهاند.
انتهای پیام/