دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اشک‌های سرمربی سپیدرود رشت بعد از صدرنشینی

سرمربی سپیدرود رشت نتوانست احساسات خود را بعد از صدرنشینی مجدد این تیم در پایان بازی برابر گهر پنهان کند.
کد خبر : 140597

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ورزش سه، علی نظرمحمدی، دروازه بان اسبق داماش گیلان که اکنون به عنوان مربی جوان سپیدرود توانسته نظرها را به سمت تیم خود جلب کند و با صدرنشینی در پایان هفته شانزدهم شانس مسلم صعود به لیگ برتر لقب گیرد، در پایان جدال برابر گل گهر سیرجان که منتهی به پیروزی این تیم شد اشک هایش روانه شد.



سرمربی این تیم در پایان این بازی و در حالی که روبه روی دوربین صدا و سیما قرار گرفته بود در تشریح شرایط تیمش گفت: «خیلی خوشحالم بابت خوشحالی همشهریانم بابت پیروزی تیم. جا دارد از شکست هفته قبل عذرخواهی کنم. امکان دارد یک روز، روز خوب ما نباشد. در این بازی سعی کردیم از نظر روحی- روانی کار کنیم و بچه ها بابت آن خیلی ناراحت بودند و امیدوار بودند در بازی امروز جبران کنند. عشقی که از سکو به زمین منتقل می شود و عامل موفقیت تیم است. خودم حال و روز خوبی ندارم چون مادرم در بستر بیماری است و ...»



نظرمحمدی در حالی که بابت صدرنشینی تیمش خوشحال بود و بابت بستری شدن مادرش در بیمارستان نگران، ناگهان نتوانست احساسات خود را کنترل کند و اشک هایش، پایان بخش این گفتگو بعد از صدرنشینی سپیدرود به عنوان تیم محبوب گیلانی‌ها بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته