دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1395 - 15:21

انتقاد نماینده مردم شاهین شهر از قطعی آب شرب مردم اصفهان

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از قطعی ۳ شبانه روزی آب شرب مردم اصفهان گفت: سامانه جایگزینی برای موارد اضطراری باید در نظر گرفته شود.
کد خبر : 140526

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسینعلی حاجی دلیگانی درنشست علنی امروز (چهارشنبه 17 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در سوگندنامه نمایندگان ماده 110 آیین نامه داخلی و همچنین بند 12 اصل 3قانون اساسی به دفاع از حقوق مردم و برخورداری آنها از تغذیه سالم اعم از اب شرب و غذا تأکید شده است،گفت:طی هفته جاری مردم استان اصفهان اعم از 14 شهرستان، 65 شهر و 13 روستا آب شرب نداشته‌اند و مردم برای تأمین آب شرب به سوپرمارکت مراجعه کرده‌اند و در برخی نقاط که آب شرب وجود داشته آب ناسالم بوده است.


نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی بارندگی اندک هفته جاری وضعیت آب استان اصفهان را ناگوارتر کرده است،افزود: ایراد کار در دو چیز است،یکی آن که آب اصلی تأمین نمی‌شود و دوم اینکه سامانه دومی برای جایگزینی در این مواقع وجود ندارد تا مردم آب شرب داشته باشند.


حاجی دلیگانی خطاب به رئیس جمهوری، وزیر نیرو و رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: آیا مردم اصفهان حق ندارند آب شرب داشته باشند؟ نباید با مردم اینگونه رفتار کرد و آب شرب حق مردم اصفهان است.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حق مردم اصفهان نیست که 3 شبانه روز آب شرب نداشته و این موضوع در هیچ جا مطرح نشود بنابراین باید وعده‌هایی که در سفر معاون اول رئیس جمهوری داده شده عملیاتی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته