دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1394 - 15:40
رویدادهای دانشگاهی

اخبار کوتاه از واحدهای ایلخچی، بابل و نی‌ریز

مسئول آزمایشگاه ها و کارگاه های واحد ایلخچی مورد تشویق رئیس مرکز نظارت و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.
کد خبر : 14051

به گزارش خبرنگار آنا، در پی بازدید مسئولان نظارت و ارزشیابی سازمان مرکزی از کارگاه‌ها و آزمایشگاه های واحد ایلخچی، مهندس رامین آذرپور مسئول آزمایشگاه‌ها و کارگاه های واحد که در نگهداری و رفع کمبودهای آزمایشگاه‌ها اقدامات موثر و مفیدی تاکنون انجام داده‌، مورد تشویق دکتر امیر اقبال خواجه رحیمی رئیس مرکز نظارت و ارزیابی دانشگاه قرار گرفت.


آذرپور، فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع کار‌شناسی ارشد است. از وی هفت عنوان اختراع در سازمان ثبت اختراعات کشور به ثبت رسیده است که عبارتند از: هوشمندسازی معماری سنتی ایران، بتن مرمت، بازسازی و باز زنده سازی، بتن با خواص فیزیکی چوب، می‌راگر هوشمند مخروطی، استفاده از می‌لگرد فنری مخروطی جهت ساختمان‌ها، افزایش مقاومت و ضدآب نمودن بتن با استفاده از اختلاط انواع پوشش‌های الیافی و چسب زیست محیطی ان سی و سازه اریگامی
از نامبرده چندین مقاله و ترجمه کتاب در زمینه‌های معماری چاپ و منتشر شده است.


دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد بابل برگزار می‌شود


مدیر روابط عمومی واحد بابل گفت: به منظور تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا، دومین سالگرد تدفین دوتن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با حضور جمعی از مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان این واحد دانشگاهی روز چهارشنبه ۲/۲/۹۴ از ساعت ۳۰/۷ الی ۹ صبح در مسجد الزهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزار می‌شود.


عباس ولی‌پور افروزی افزود: قرائت دعای روح بخش زیارت عاشورا سخنرانی، مداحی و بیان روایت و خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس از برنامه فرهنگی مهم این مراسم معنوی است.


ولی پور تصریح کرد: در پایان این مراسم حاضران با نثار گل و عطرافشانی و قرائت فاتحه به مقام والای این عزیزان ادای احترام و با آرمان‌های رفیع شهدا تجدید پیمان خواهند کرد.


دیدار و مذاکره رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با رئیس آموزش و پرورش


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیدار و درباره برخی موضوعات با وی مذاکره و همفکری کرد.


دکتر محمد شعبانی بر لزوم برگزاری اردوهای علمی نیم روزه دانش آموزان در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور آشنایی دانش آموزان با امکانات و تجهیزات و خدمات دانشگاه تاکید کرد و در خصوص انعقاد قرارداد، استفاده از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه در صورت اخذ مجوز از مراجع ذی ربط، استفاده از استادان و امکانات دانشگاه در زمینه برگزاری کارگاه های آموزشی ضمن خدمت ویژه معلمان و راه اندازی مدرسه سما بحث و تبادل نظر به عمل آمد.


برگزاری سمینار «ارتقاء سلامت روانی، اجتماعی و معنوی جوانان» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز


به همت مراکز آموزش عالی و با مشارکت و پیگیری شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، سمینار «ارتقاء سلامت روانی، اجتماعی و معنوی جوانان» با حضور گسترده دانشجویان دانشگاه‌ها و آموزشکده‌های شهرستان در سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برگزار شد.


دکتر ذکایی رئیس شبکه بهداشت و درمان نی ریز بر ضرورت آگاهی بخشی در زمینه سلامت به عنوان بزرگ‌ترین نعمت خدادادی تاکید کرد و در ادامه دکتر کاویانی از کار‌شناسان سلامت به عنوان سخنران سمینار، به راهکارهای سلامت روانی، اجتماعی و معنوی پرداخت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته