دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1395 - 14:39
همراه و همگام با دانشجویان در آذر/ 105

بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد

مراسم گرامی‌داشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد.
کد خبر : 140471

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد لامرد با گرامیداشت این روز، دانشجویان را از بزرگترین سرمایه های کشور دانست که باید همیشه به روز، فعال، مطالبه گر و حق جو بوده و در همه عرصه ها پیشرو و پیشقدم باشند.


حسین هاشمی با قدردانی از دانشجویان و کانون‌های فعال در راه‌اندازی مراسم این روز کرد: دانشجویان باید در متن فعالیت‌های دانشگاه بوده و خواسته‌های خود را در قالب صنف‌های دانشجویی به‌طور منطقی دنبال کنند و مسئولان واحد لامرد به طور کامل در خدمت دانشجویان خواهند بود و تمام تلاش خود را در راستای مرتفع کردن نیازهای دانشجویان به کار خواهند بست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، وظیفه اصلی دانشجویان را دانش پژوهی و داشتن روحیه کنجکاوی و پژوهشگری دانست که باید در انجام فعالیت‌های علمی- پژوهشی بسیار فعال و تلاشگر باشند و در کنار آن به ارتقای سطح معنوی و فرهنگی خود بپردازند تا با دارا بودن دو بازوی علم و تعهد در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارند.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد لامرد هم با گرامیداشت روز دانشجو، ایجاد تغییرات در خود و دیگران را یکی از مهم ترین مواردی دانست که دانشجویان باید به آن اهمیت دهند و با ایجاد تغییرات سازنده در خود، در جامعه هم باعث تغییرات مثبت شده و سبب آگهی بخشی به اقشار مختلف جامعه شوند.


دکتر عبدالرضا سعیدی از مهمترین اولویت‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی را ایجاد جوّ همدلی و همیاری در بین دانشجویان با سپردن کارهای فرهنگی از طریق کانونهای مختلف دانشجویی و محور قراردادن دانشجویان در فعالیتهای فرهنگی دانست و از تمام دانشجویان درخواست کرد از طریق عضویت در کانونهای مختلف دانشگاه و ارائه برنامه ها و پیشنهادهای فرهنگی- دانشجویی برای اجرا در سطح واحد و شهرستان مشارکت کنند.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد گفت: دانشجو باید دارای تفکری انتقادی باشد و در قبول و رد هر مسئله ای از طریق پرسش، تحقیق و جستجو عمل کند و موضوعات را به راحتی قبول نکند و پس از تجزیه و تحلیل موضوعات در مورد آنها نظر دهد.


وی از برنامه‌ریزی‌های متنوع فرهنگی در سطح واحد از قبیل برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و قرآنی، راه‌اندازی و فعالیت کانون‌های مختلف دانشجویی، نشریات دانشجویی، جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان آزاد دانشجویی، پخش فیلم‌های روز کشور و ... خبر داد و خواستار فعالیت و همکاری دانشجویان همه گروه‌های آموزشی در این برنامه شد.


این جلسه با برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان فعال فرهنگی- دانشجویی و اجرای موسیقی به پایان رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب