دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گاس ون‌سنت و مت دیمون در شبکه 4

فیلم های سینمایی «پادشاه جزیره شیطان» و «سرزمین موعود» آخر هفته از شبکه چهار سیما به نمایش در می آیند.
کد خبر : 140467

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما فیلم های سینمایی «پادشاه جزیره شیطان» و «سرزمین موعود» آخر هفته از شبکه چهار سیما به نمایش در می آیند.


پادشاه جزیره شیطان


«پادشاه جزیره شیطان» فیلمی تکان دهنده به کارگردانی ماریوس هولست ساخته شده است؛ اثری بر پایه یک داستان واقعی که ماجرای جوانی را به تصویر می کشد که در شهر اسلو زندگی می کند و با کمک دوستان خود برای شورش علیه رژیم استبدادی و ظالم این شهر تلاش می کنند. ماجراهای واقعی این فیلم در اوایل قرن بیستم میلادی در جزیره باستوی، یکی از سردترین مناطق کشور نروژ می گذرد. گروهی از پسران جوان و نوجوان، دوران سختی را در دارالتأدیب این جزیره می گذرانند. نگهبانان از نظر روحی و جسمی آنها را آزار می دهند و به مرز مرگ می رسانند. این ماجراها تا زمان آمدن پسری هفده ساله به نام آرلینگ ادامه می یابد. این فیلم در جریان سی و دومین دوره جشنواره فیلم‌های والنسیا موفق شد جایزه فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره را دریافت کرد. این فیلم همچنین در جشنواره های سیاتل، ادینبورگ و روتردام موفق به دریافت جایزه شده و در سال 1390 نیز موفق شد جایزه بهترین کارگردانی بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر را دریافت کند.


«پادشاه جزیره شیطان» محصول 2010 کشور نروژ پنجشنبه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.


«سرزمین موعود» از گاس ون‌سنت


«سرزمین موعود» عنوان فیلم سینمای دیگری است که شبکه چهار برای پخش در روز جمعه ساعت 21:30 تدارک دیده است.


در این فیلم سینمایی گاس ون سنت این درام اجتماعی را در سال 2012 براساس طرحی از مت دیمون کارگردانی کرده است.


فیلم‌نامه «سرزمین موعود» را جان کراسینسکی براساس قصه و طرح کوتاه مت دیمون نوشته و یکی از نقش‌های مهم فیلم را هم بازی کرده است.


خط اصلی قصه فیلم درباره دستفروشی به نام استیو است که در یک کمپانی گاز طبیعی مشغول به کار می‌شود. پس از ورود او به یک شهر کوچک، اتفاقاتی رخ می‌دهد که زندگی این مرد را با یک سری تغییرات کلی روبرو می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته