دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1395 - 13:07

حسین توکلی: در تیم بزرگسالان به من زمان کافی ندادند/ از برکناری‌ام ناراحت شدم

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری گفت: تمرین کردن کیانوش رستمی به صورت انفرادی به مدیریت فدراسیون وزنه‌برداری ارتباط دارد .
کد خبر : 140438

به گزارش گروه ورزشی آنا، حسین توکلی سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری در حاشیه مراسم تقدیر از تیم پزشکی و عوامل دست‌اندرکار در‌ آماده‌سازی بهداد سلیمی برای موفقیت در بازی‌های المپیک 2016ریو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «من 7 تا 8 سال در رده‌ای نوجوانان، جوانان زحمت زیادی کشیده بودم و تیم‌های خوبی ساخته بودم و جوانان خوبی را معرفی کردم. وقتی به تیم ملی بزرگسالان آمدم، زمان کمی به من دادند 9 تا 10 ماه زمان کافی برای هدایت تیم ملی بزرگسالان نبود. به رغم تمامی مشکلات با داشتن سهراب مرادی،‌ کیانوش رستمی و حتی بهداد سلیمی با توجه به مصدومیش، قابل پیش‌بینی بود که عملکرد ما در المپیک برزیل می‌تواند خوب باشد و نتیجه بگیریم اما در آن برهه زمانی مدیریت فدراسیون من را کنار گذاشت و در آن مقطع خیلی هم ناراحت شدم.»


وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: «در خصوص بی‌اخلاقی‌ها باید بگویم که زمان ما با زمان حال حاضر خیلی فرق دارد. وقتی می‌بینم که کیانوش رستمی تنها تمرین می‌کند، این موضوع به بحث مدیریت در فدراسیون وزنه‌برداری برمی‌گردد. آنها باید طوری برنامه‌ریزی کنند که چنین حواشی به وجود نیاید. زمان ما چنین مشکلاتی نبود و ما همدل‌تر بودیم و به دنبال کسب مدال بودیم.»


توکلی افزود: «امروز هم که در این مراسم حاضر شدم، به عنوان فردی که هیچ سمتی در فدراسیون ندارد و تنها به عنوان فردی که در وزنه برداری زحمت کشیده، آمدم تا از زحمات بهداد سلیمی عزیز قدردانی کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته