دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1395 - 11:08
همراه و همگام با دانشجویان در آذر/ 85

تجلیل سپاه و بسیج از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت

به مناسبت روز دانشجو فرمانده سپاه ناحیه تفت به همراه مسئول بسیج کارکنان و مسئول دفتر بسیج دانشجویی این شهرستان با حضور در دانشگاه و اهدای شاخه گل به دانشجویان و جمعی از کارکنان، روز دانشجو را گرامی داشته و با هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از دانشجویان دیدار کردند.
کد خبر : 140332

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت در این دیدار با قدردانی از مجموعه بسیج و سپاه، از دست ندادن فرصت‌ها برای ارائه راهکاری تازه را برای مقابله با فرهنگ غرب خواستار شد.


دکتر محمدرضا جواهری با بیان اینکه کشورهای غربی برای جذب جوانان این مرز و بوم برنامه ریزی مدون و جدی دارند افزود: «برنامه های آنها به روز شده، با قدرت و متفاوت از دیروز است و هرگونه تعلل و کم کاری مسئولان قابل قبول نیست.»


وی قدر دانستن مفاهیم واقعه 16آذر و انتقال آن به جوانان و تقویت روحیه استکبار ستیزی را مهم دانست.


فرمانده سپاه ناحیه تفت نیز با تشکر از فعالیت‌های خوب دفتر بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه، از جنگ نرم در عصر حاضر گفت و اظهار کرد: « نبرد با جنگ نرم بر عهده بسیج بوده که حوزه باور، فکر و اندیشه است.»


سرهنگ زارع با بیان اینکه از هر قشری دلسوزانی وجود دارند، نیاز کشور به متخصصان را مبرم دانست و گفت: «در این رابطه 22 قشر بسیج تخصصی شکل گرفته که اولویت کار بسیج برقراری ارتباط با این اقشار است.»


وی فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج در حوزه های مختلف را برشمرد و افزود: «در حوزه فرهنگی برگزاری یادواره شهدا و تدوین اندیشه های شهدا با حضور در خانواده آنها و تهیه و تدوین فیلم و کلیپ دنبال می شود. در حوزه ورزش سعی بر شکل‌گیری ایستگاه‌های ورزشی در هر محله را داریم. در حوزه بسیج سازندگی 4میلیارد تومان تسهیلات اهدا که 15 واحد پرورش شترمرغ احداث شده و فقط با 16 میلیون تومان در طول 18 روز 80هزار جوجه بلدرچین تولید می‌شود. 300 میلیون اعتبار هم برای انار تفت و تبدیل آن به فراورده هایی از جمله رب انار جذب شده است تا برندی برای شهرستان شکل گیرد. در حوزه امر به معروف و نهی ارز منکر هم سعی می کنیم مشکلات و مسائل محلات مختلف شناسایی و برخی از آن توسط بزرگ محله حل و فصل شود.»


فرمانده سپاه ناحیه تفت با اعلام آمادگی سپاه و بسیج در همه زمینه‌ها خواستار مشارکت بیشتر دانشجویان در فعالیت‌های گروهی علمی و فرهنگی شد.


مسئولان بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان شهرستان تفت نیز در این نشست با گرامیداشت روز دانشجو، از همکاری همه جانبه دانشگاه و به ویژه رئیس واحد تفت در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و دانشجویی تشکر و قدردانی کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته