دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1395 - 10:55

حضور واحد رامسر در یازدهمین جشنواره نماز و نیایش/ قدردانی از دانشجویان نمونه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با پرپایی غرفه آثار هنری با موضوع نماز در رشته‌های خطاطی، نقاشی، عکاسی و فیلم در یازدهمین جشنواره نماز و نیایش با عنوان سجاده نور شرکت کرده و در دو رشته خطاطی و نقاشی رتبه دوم و در رشته عکس توانست رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.
کد خبر : 140331

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نماینده واحد رامسر و مسئول ستاد اقامه نماز درباره جشنواره سجاده نور که به میزبانی واحد نور برگزار شد گفت: «این جشنواره نسبت به سال‌های گذشته از سطح بالاتری برخوردار بوده و واحدهای دانشگاهی آثار متعدد و متنوعی را در رشته های مختلف به نمایش گذاشتند که در این جشنواره واحد که واحد رامسر توانست تعدادی از آثار استادان، دانشجویان و کارکنان را به نمایش گذاشته و در سه رشته حائز رتبه های برتر شود.


حجت الاسلام راستگو اظهار کرد: «در این جشنواره سه نفر از اعضای هیأت علمی گروه هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر، حسینی کومله داور آثار خوشنویسی، رامین محمودیان داور آثار فیلم و عکس و نمدیان پور به عنوان داور تحقیق و پژوهش آثار را مورد ارزیابی قراردادند.»


مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور دکتر نیازآذری دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و روسای واحدهای استان در واحد نور برگزار شد.


مراسم قدردانی از دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر


به مناسبت 16 آذر روز دانشجو از دانشجویان نمونه تحصیلی و فعالان فرهنگی و ورزشی با حضور اساتید ، دانشجویان و خانواده دانشجویان در سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی قدردانی شد.


در این مراسم معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد رامسر گفت: «اهتمام به دانش اندوزی به همراه تربیت اسلامی ، هماهنگ با فطرت خداجوی آدمی و قرین با دین باوری و ایمان است و دو بال پیشرفت و تعالی آدمی را به همراه دارد.


دکتر پوربخشیان افزود: «امروز روز ارج نهادن و تجلیل از مقام و منزلت دانشجو است. من از همه دانشجویان می‌خواهم که در دوران تحصیل مواردی از جمله ایجاد نشاط و شادابی، ایجاد آرامش توأم با ایمان، ترویج و تقویت روحیه قانون گرایی و .... را رعایت کنند.»


مسئول فرهنگی واحد رامسر با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو و تشکر از استقبال و حضور دانشجویان، به تجلیل از دانشجویان ممتاز و فعالان فرهنگی پرداخت و گفت: «علم به‌مثابه چراغی هدایتگر است که فراروی دانشجو، در حال پرتو افکنی و نور افشانی است که به سبب آن کوره راه‌های جهل و نادانی از بین می‌رود.»


حجت الاسلام راستگو لازمه­ علم و دانش را اخلاق و تقید به ارزش های والای انسانی و الهی دانست و دانشجویان را به اهتمام به نوآوری، خلاقیت و ابداع سازو کارهای نوین برای ارتقا سطح کیفی ، علمی و عملی دعوت کرد.


از دانشجویان نمونه در زمینه های تحصیلی، فرهنگی و ورزشی قدردانی و به رسم یادبودلوحی به این عزیزان اهدا شد و تعدادی از دانشجویان هم در این مراسم به بیان نکته نظرات خود پرداختند.


هیات رئیسه دانشگاه و دانشجویان در پایان مراسم بر سر مزار شهید شهدای گمنام دانشگاه حضور یافته و با اهدا یک شاخه گل و نثار فاتحه یاد و خاطره این دو شهید گرانقدر را گرامی داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب