دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دومین جلسه «بعدازظهرهای بهتر» با حضور شهرام مکری + تصاویر

شهرام مکری با اشاره به دوران هنرجویی خود در انجمن سینمای جوانان ایران، جسارت خود در فیلمسازی را مدیون آموزش‌ها و تجربیاتی دانست که در انجمن کسب کرده است.
کد خبر : 14032

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، روز گذشته دومین جلسه «بعدازظهرهای بهتر» با حضور شهرام مکری در محل انجمن سینمای جوانان دفتر تهران برگزار شد.


در این جلسه که با حضور هنرجویان و فیلمسازان فیلم کوتاه و محمدرضا بهشتی مدیر انجمن سینمای جوانان استان تهران و سرپرست امورمناطق و استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد، شهرام مکری به بررسی وضعیت مخاطب در سینمای ایران، جایگاه فیلم کوتاه در جشنواره‌ها و نزد فیلمسازان فیلم کوتاه، تجربیات فیلمسازی خود در دوران فعالیت در حوزه فیلم کوتاه و فیلم بلند، حضورش در جشنواره‌های بین‌المللی پرداخت.


در این جلسه که بخش دوم آن به صورت سوال و جواب بین حاضرین و مکری گذشت هنرجویان سوال‌هایی پیرامون تجربیات شخصی، روند ساخته شدن فیلم‌های کوتاه وی و تجربیاتش در جوانب مختلف فعالیت در سینما سوال‌هایی مطرح کردند.


شهرام مکری با تمرکز بر خاطرات و تجربیات خود در دوران آغاز فعالیتش در انجمن سینمای جوانان ایران و سپس دوران دانشجویی خود با اشاره به این موضوع که من خودم را به عنوان یک فیلمساز محصول انجمن سینمای جوانان ایران میدانم، ادامه داد: «نحوه آموزشی که در دوران هنرجویی در انجمن سینمای جوانان ایران دیدم باعث شد که جسارت لازم برای ایستادن روی حرف‌ها و ایده‌های خودم را پیدا کنم.»


دومین جلسه «بعدازظهرهای بهتر» 31 فروردین ماه ساعت 16 در محل انجمن سینمای جوانان دفتر با حضور جمعی از هنرجویان، فیلمسازان و علاقه‌مندان به فیلم کوتاه برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب