دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1394 - 14:40
با حضور فرماندار بیرجند؛

دفتر نمایندگی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در دانشگاه آزاد اسلامی گشایش یافت

دفتر نمایندگی پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی با حضور فرماندار و جمعی از مسؤلان در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گشایش یافت.
کد خبر : 14031

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر آصف زارع در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی اظهار کرد: هدف از مبادله این تفاهم‌نامه و افتتاح دفتر نمایندگی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در دانشگاه، ایجاد فضای مناسب برای فناوران و صاحبان ایده برای تبادل اطلاعات، توسعه اقتصاد دانش بنیان و حمایت از دانشگاهیان مخترع و نو آور است.


وی از حضور فرماندار بیرجند و مسؤلان استان در مراسم افتتاح این دفتر قدردانی کرد و افزود: همدلی و همراهی مسؤلان دولتی و همکاری مطلوب و موثر پارک علم و فناوری استان با دانشگاه آزاد اسلامی آثار و برکات ارزشمندی دارد و امیدواریم از این ظرفیت و پتانسیل به بهترین شکل ممکن برای ارتقاء و اعتلای دانشگاه و اهداف متعالی این نهاد مقدس استفاده کنیم.


دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علمی کشور بسیار مفید عمل کرده است


در ادامه این مراسم دکتر محمدرضا دوستی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف پارک علم و فناوری از بین بردن فاصله دانشگاه و صنعت است، گفت: امیدواریم با امضای این تفاهم نامه و با تقویت ارتباط مؤثر دانشگاه و پارک علم وفناوری زمینه نقش آفرینی و حضور اثر بخش دانشجویان در عرصه اقتصاد دانش بنیان فراهم شود.



فرماندار بیرجند: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از کارهای موفق و ماندگار است


فرماندار بیرجند با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید نگاه و توجه ویژه‌ای به تقویت و تعالی شرکت‌های دانش بنیان دارد، گفت: انصافاً جوانان و دانش آموختگان ایرانی از نبوغ و تیز هوشی بالایی بر خوردارند و تقویت ارتباط دانشگاه، صنعت و جامعه زمینهٔ افزایش بروز خلاقیت آنان را فراهم می‌آورد.


رضا منصوری با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از نمونه کارهای موفق و ماندگار است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در اوایل انقلاب در یک ساختمان کوچک در خیابان جمال‌زاده تهران بود و هیچ کس باور نمی‌کرد که اینقدر پیشرفت کند اما این دانشگاه با استعانت از الطاف الهی و تلاش و مجاهدت ثابت کرد که می‌تواند حرکتی بزرگ و مؤثر را در سراسر کشور انجام دهد و گامی بلند در توسعهٔ آموزش عالی بردارد.


در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری دانشگاه و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی به امضا رسید و نمایندگی پارک در دانشگاه آزاد اسلامی رسماً گشایش یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته