دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1395 - 09:11

لاهوتی: طرح دغدغه از سوی نماینده به معنی اختلاف قوا نیست

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان مجلس، وکیل مردم هستند و اگر دغدغه ای دارند از جانب مردم است و طرح آن به این معنا نیست که اختلافی بین قوا هست.
کد خبر : 140290

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره روابط بین قوای کشور بویژه مجلس با دو قوه دیگر اظهار کرد: در حال حاضر رابطه بین قوا بد نیست اما اگر نمایندگان مجلس دغدغه ای را مطرح می کنند به این معنی نیست که بین قوا اختلاف وجود دارد بلکه، آنها وکیل مردم هستند.


وی ادامه داد: این تفاوت نگاه ها باید بین سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه وجود داشته باشد. ما هرگز نباید به دنبال این باشیم که همه به یک شکل فکر کنیم و همه یک کلامی را تکرار کنیم.


این نماینده مجلس تأکید کرد: تفاوت نگاه ها باعث می شود که ما یک تصمیم درستی بگیریم.


لاهوتی درباره واکنش علی لاریجانی به اعتراض محمود صادقی نسبت به بازداشتش گفت: تذکر آقای لاریجانی این نبود که نماینده سوال نکند یا دغدغه ای را مطرح نکند بلکه وی تأکید داشت که در نوع گفتارها باید دقت شود که جنبه تهمت یا افترا نداشته باشد.


وی اضافه کرد: البته در آیین نامه داخلی برای این مسئله هم روشی پیش بینی شده است یعنی اگر نماینده ای از کسی نام برد که باعث ایجاد ابهام شد، دو برابر آن چیزی که آن نماینده گفته است، فرد مورد نظر می تواند در صحن علنی مجلس راجع به آن مسئله و نکته توضیح دهد.


لاهوتی گفت: از طرفی درباره مسائل مربوط به نمایندگان هم هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان وجود دارد و بهتر است که شکایت ها در آن جا مطرح شود.


نماینده لنگرود تأکید کرد: بهتر است در این مقطع زمانی ناامیدی را تشدید نکنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته