دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
2 خبر

برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در واحد دزفول

المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان 14 و 15 آذر با حضور 50 بازیکن در رشته‌های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج به میزبانی واحد دزفول برگزار شد.
کد خبر : 140288

دکتر شیرین زیلایی سرپرست فنی این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «این المپیاد ورزشی با امکانات و تجهیزات ورزشی خوب میزبان، حضور ورزشکاران لیگ‌های برتر استان و کشور و با داوری سطح عالی برگزار شد و در پایان نتایج به شرح زیر بدست آمد:


در مسابقات بدمینتون، تیم‌های واحدهای ماهشهر، امیدیه و آبادان به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.


در رقابت‌های تنیس روی میز، واحدهای اهواز، ماهشهر و آبادان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.


و در رقابت‌های شطرنج، واحد اهواز مقام نخست و واحد شوشتر مقام دوم را از آن خود کردند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با وجود مجموعه ورزشی امام علی (ع) دارای امکانات و تجهیزات ورزشی با استانداردهای ملی و بین‌المللی است و با در اختیار داشتن هتل ورزش با ظرفیت 400 نفر آمادگی میزبانی مسابقات استانی و ملی را دارد.


بزرگداشت روز دانشجو در واحد دزفول


دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول روز دانشجو را با استقبال معاونت دانشجویی و فرهنگی و اعضای کانون دانشجویی هلال احمر این واحد دانشگاهی آغاز کردند.



دکتر سید علی فاضل‌زاده معاون دانشجویی فرهنگی واحد دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: «روز دانشجو همواره نماد استکبارستیزی برای ملت ایران بوده و این روز بزرگ را تبلور بینش، آگاهی و پیشگامی دانشجویان در عرصه مبارزه با استکبار و بیدادگری دانست.»


امین کوثری‌کیا مسئول هلال احمر واحد دزفول نیز گفت: «اعضای این کانون با اهدای گل و شیرینی به دانشجویان «روز دانشجو» را گرامی داشتند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته