دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

عبداللهی: آماده پیروزی برابر تراکتورسازی هستیم/ رحمتی بعد از بازی به کمیته اخلاق می‌رود/ روی نیمکت حریف مربی باتجربه و کاربلدی نشسته است

سرپرست تیم استقلال گفت: عکس رحمتی و دیگر بازیکنان تیم با اصرار آن هوادار و درحضور نماینده وزارت ورزش گرفته شده است.
کد خبر : 140279

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد دیدار روز جمعه استقلال با تراکتورسازی گفت: «بازی با تیم آماده و پرمهره تراکتورسازی سختی‌های خاص خودش را دارد ولی ما هم استقلال هستیم و در هفته‌های اخیر بهتر از این تیم امتیاز گرفتیم. برای این بازی بازیکنان تیم تمرینات ویژه‌ای را انجام دادند و هدف‌شان این است که دست‌ پر از زمین خارج شوند.»


او افزود: «استقلال باید روند رو به رشد خود را ادامه دهد و آن را با پیروزی برابر تراکتورسازی تکمیل کند. ما به پیروزی در این بازی نیاز داریم چرا که باعث می‌شود برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول روحیه و انگیزه بازیکنان استقلال بالاتر برود.»


سرپرست تیم استقلال درباره اینکه دیدار قبلی آبی‌پوشان با تراکتورسازی به حاشیه کشیده شد و شاید این دیدار هم آبستن اتفاقات مشابه شود، عنوان کرد: «به طور حتم این بازی با درگیری و حواشی مختلفی همراه نخواهد بود. هر دو تیم به‌دنبال انجام بازی تماشاگرپسندی هستند و می‌خواهند که با پیروزی از زمین خارج شوند. یقین دارم که بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. روی نیمکت تیم حریف مربی باتجربه و کاربلدی حضور دارد که اجازه نخواهد داد بازیکنانش بازی غیرفوتبالی انجام دهند. این شرایط در استقلال هم وجود دارد و ما هم می خواهیم با ارائه یک بازی بی عیب‌ و نقص یکی از بازی‌های زیبای لیگ برتر را رقم بزنیم.»


وی در مورد پیش‌بینی خود ار نتیجه بازی بیان کرد: «چنین بازی حساسی را نمی‌توان به طور دقیق پیش‌بینی کرد اما امیدوارم که استقلال برنده بازی باشد و 3 امتیاز را بگیرد. بازیکنان استقلال قابلیت آن را دارند که برابر تراکتورسازی پیروز شوند و کافیست درون زمین به‌درستی خواسته‌های سرمربی خود را پیاده کنند.»


عبداللهی در واکنش به حواشی که برای سید‌مهدی رحمتی رخ داده و آیا او می‌تواند با وجود چنین مشکلی نمایش قابل قبولی در دیدار با تراکتورسازی داشته باشد، تصریح کرد: «رحمتی باتجربه‌تر از آن است که با مسائل حاشیه‌ای از این دست از فرم همیشگی خود خارج شود. او آماده است تا یکی از بهترین بازی‌هایش را برابر تراکتورسازی انجام دهد و با درخشش دیگر بازیکنان استقلال پیروزی با ارزشی را رقم بزند. تمرکز بازیکنان استقلال برای بردن تراکتورسازی بالاست و آنها اجازه نمی‌دهند موضوع دیگری به جز برتری در بازی این هفته به ذهن‌شان بیاید.»


او خاطرنشان کرد: «عکسی که رحمتی و دیگر بازیکنان استقلال با آن هوادار گرفته‌اند به اصرار خود آن شخص بوده و در حضور نماینده وزارت ورزش گرفته شده است. بنابراین هیچ ایرادی به آن عکس وارد نیست. ضمن آنکه خیلی از ورزشکاران ما هستند که چنین عکس‌هایی را با اصرار هواداران‌شان گرفته‌اند و کسی هم کاری به آنها نداشته است. با این حال رحمتی بعد از بازی با تراکتورسازی به کمیته اخلاق می‌رود تا درباره این موضوع نشستی داشته باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته