دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1395 - 15:37

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهرتهران: خشونت با کارگران شرکت واحد قابل پذیرش نیست

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهرتهران ضمن انتقاد شدید از ضرب وشتم کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی در مقابل ساختمان شهرداری تهران خواستار شفافیت موضوع شد.
کد خبر : 140166

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شورای شهر تهران، محسن سرخو، رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران در جریان سیصدو‌دهمین جلسه شورا با اشاره به اخبار منتشر شده از ضرب و شتم متحصنین شرکت واحد گفت: روز یکشنبه همزمان با جلسه شورا و در حالی که اعضای شورای شهر در داخل صحن شورا بودند تعدادی از کارگران و بازنشستگان شرکت واحد اتوبوسرانی برای اعتراض به وضعیت تعاونی مسکن شرکت واحد در مقابل ساختمان شهرداری تهران تجمع کرده بودند که متاسفانه در برابر چشمان خانواده‌هایشان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
وی افزود: فارغ از دلیل تجمع‌شان برخوردی که با این عزیزان صورت گرفته است مشابه برخوردی بوده که با کارگران معدن در استان آذربایجان غربی صورت گرفت که این رفتار خشونت آمیز به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
سرخو بیان کرد: اگر به نامه‌هایی که این افراد قبلا ارسال کرده بودند توجه شده بود و به جای برخورد خشونت آمیز با این افراد، از شورای اسلامی کار شرکت واحد دعوت شده بود تا موضوع بررسی شود این اتفاق رخ نمی‌داد.
سرخو ضمن عذرخواهی از این کارگران زحمتکش و خانواده‌هایشان گفت: به علت اینکه ما در صحن شورا بودیم، متوجه حضور آن‌ها نشدیم در حالی که شایسته بود با حضور در میان آنان به عنوان عضو شورا صحبت‌هایشان را بشنویم و از برخورد خشونت آمیز با کارگران جلوگیری کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب