دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1395 - 14:00

داورزنی در اجلاس هیات رئیسه FIVB ؛ لهستانی‌ها به دنبال بروتو، استویچف و دیجورجی

رئیس فدراسیون والیبال ایران در حاشیه اجلاس هیات رئیسه FIVB با روسای فدراسیون لهستان و روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
کد خبر : 140107

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت فدراسیون، نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از امروز (سه شنبه) آغاز می شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.


دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران در حاشیه این اجلاس با روسای فدراسیون والیبال کشورهای روسیه و لهستان دیدار و گفت وگو کرد. یکی از محورهای مورد بحث در این دیدار انتخاب سرمربی برای تیم های ملی والیبال سه کشور بود که روسای فدراسیون های لهستان و روسیه نیز اعلام کردند هنوز سرمربی خود را انتخاب نکردند.


رئیس فدراسیون والیبال لهستان در این دیدار از بروتو، استویچف و دیجورجی به عنوان گزینه های مدنظر برای هدایت تیم ملی والیبال مردان لهستان نام برد و تاکید کرد: «هنوز تصمیم گیری نهایی در این مورد انجام نشده است.»


انتخاب روساى کمیته هاى مختلف FIVB، ارائه گزارشی از نقاط ضعف و قوت عملکرد فدراسیون جهانی والیبال در هشت سال گذشته (2008 تا 2016)، گزارش مالی هشت سال گذشته، برنامه چشم انداز FIVB تا سال 2024، بررسی مقررات عمومی و قوانین مسابقات، پروسه انتخاب تیم های شرکت کننده در جام قهرمانی قاره ها سال 2017 و تعیین زمان و مکان نشست آینده هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال از محورهای نشست دو روزه FIVB در لوزان سوئیس است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته