دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1395 - 13:41

هنرمندان صنایع دستی ایران به نمایشگاه بین المللی میلان رفتند

مدیرکل صادرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور از حضور و مشارکت ۱۹ نفر از هنرمندان و فعالان صنایع دستی در شهر میلان ایتالیا خبر داد.
کد خبر : 140103

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، پویا محمودیان در ارتباط با برگزاری این نمایشگاه در میلان ایتالیا گفت: از حضور و مشارکت ۱۹ نفر از هنرمندان و فعالان صنایع دستی ایران در این نمایشگاه بین المللی صنایع دستی حضوری پررنگ و موثر در این حوزه خواهیم داشت.


وی افزود: این نمایشگاه با مشارکت ۱۱۰ کشور و بیش از ۳۰۰۰ شرکت خارجی در ۱۴ سالن و از ۱۳ تا ۲۱ آذرماه برگزار می شود و هنرمندان از مازندران، اصفهان، تهران، هرمزگان، زنجان، کرمان، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان و البرز در آن شرکت می کنند.


مدیرکل صادرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور هنرمندان مشارکت کننده صنایع دستی در نمایشگاه یاد شده در زمینه محصولات ارائه شده در این نمایشگاه تاکید کرد: به همراه عرضه و نمایش کالاهای صادراتی صنایع دستی در رشته های (منبت و معرق، زیور آلات سنتی، مصنوعات چرمی، مینیاتور، پته دوزی، سفال و سرامیک، نقاشی روی شیشه، صنایع دستی دریایی، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی، گلیم و ورنی، چاپ باتیک و ملیله سازی) در نمایشگاه میلان امسال، معاونت صنایع دستی استان مازندران با عرضه و نمایش محصولات صنایع دستی با مشارکت ۳ هنرمند و یک شرکت بازرگانی حضور فعال در میان استانهای مشارکت کننده داشته است.


وی درپایان اظهار داشت: هنرمندان مشارکت کننده از سوی این دفتر در نمایشگاه میلان از تسهیلات اعتباری کم بهره صندوق کار آفرینی امید تا سقف ۱۰ میلیون تومان بهره مند می شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته