دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چغاله بادام تمام شد؛ گوجه سبز بخرید

سخنگوی اتحادیه بارفروشان از تمام شدن عرضه چغاله بادام از فردا در میدان میوه‌وتربار مرکزی خبر داد و گفت: ممکن است این اتفاق چند روزی نرخ این میوه نوبرانه را افزایش دهد.
کد خبر : 13996

علی امامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان اینکه در هفته‌ای که گذشت نرخ هر کیلو چغاله در میدان مرکزی میوه و تربار 20 هزار تومان بود، گفت: با این وجود شاهد بودیم که به دلیل نبود نظارت بر فعالیت میوه فروشی‌های سطح شهر، هر کیلو از این میوه به قیمت 50 هزار تومان فروخته می‌شد.


وی افزود: امسال به دلیل سرمازدگی، میزان بار ورودی چغاله به میدان مرکزی به یک‌دهم کاهش یافت و بر این اساس روزانه تنها 2 تن از این میوه برای مصرف به میدان وارد می‌شد.


امامی درباره قیمت گوجه سبز نیز گفت: از این هفته نرخ گوجه سبز با عرضه بیشتر آن به ازای هر کیلو 4000 تومان کاهش می‌یابد، در حالی که قیمت هفته گذشته این میوه نوبرانه از هر کیلو 6 تا 12 هزار تومان بود.


وی ادامه داد: میزان مصرف گوجه سبز در تهران و شهرهای دیگر روزانه 10 تن است.


نایب رئیس اتحادیه بارفروشان با تاکید بر اینکه روند تدریجی کاهش قیمت میوه و صیفی‌جات از پایان تعطیلات نوروزی آغاز شده‌است، تصریح کرد: پایین آمدن نرخ میوه و صیفی‌جات تا انتهای فصل تابستان ادامه می‌یابد و علت این کاهش قیمت، فراوانی رو به تزاید برداشت و عرضه انواع میوه و صیفی‌جات در فصل بهار و تابستان است.



انتهای پیام/

برچسب ها: امامی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته