دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همراه و همگام با دانشجویان در آذر/ 36

دانشجویان، نیروهای فعال و پویای جامعه؛ بازوی توانمند علمی کشور

دکتر آل طه در پیامی سالگرد حماسه 16 آذر را به جامعه علمی کشور به خصوص دانشجویان خانواده دانشگاه آزاداسلامی استان کرمان تبریک گفت.
کد خبر : 139869

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، متن پیام تبریک دکتر آل طه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به شرح زیر است:


«دانشجویان به عنوان نیروهای فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر کشور و نیروی انسانی عالم و آگاه، همواره مهمترین و اثر بخش ترین عامل توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به شمار می روند.


16 آذر در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خودگذشتگی، پایداری و استقلال و آزادی است و یاد آور رشادت دانشجویانی است که در برابر تیرهای استعماری دشمن سینه سپر کردند تا سندی دیگر از روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرزوبوم را برای همیشه در تاریخ ثبت و فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند.


این روز بزرگ تبلور اراده ملی، آگاهی و پیشگامی دانشجویان در مبارزه با استعمار، ظلم و بیدادگری و فرصتی برای تکریم و پاسداشت مقام و منزلت این عزیزان و هویت بخشی به رسالت و حماسه ماندگار آنها محسوب می شود.


این جانب ضمن گرامیداشت سالروز 16 آذر، روز دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی بویژه یکایک دانشجویان گران‌قدر خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ، تبریک عرض نموده وتوفیقات روزافزون این عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته