دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1395 - 09:32

چهارمین فراخوان جایزه سفر دانشجویان دکتری به کنگره‌های بین‌المللی منتشر شد/ آخرین مهلت ثبت‌نام تا 15 دی

چهارمین فراخوان جایزه سفر دانشجویان دکتری برای ارائه مقاله در کنگره‌های بین‌المللی از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری منتشر شد.
کد خبر : 139805

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی به دانشجویان دوره‌های دکتری تخصصی و رزیدنتی رشته‌های مرتبط در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، کمک هزینه شرکت در کنگره‌های بین‌المللی علوم و فناوری های شناختی، اعطا می‌کند.


ثبت‌نام چهارمین فراخوان جایزه سفر برای دانشجویان دکتری تخصصی (PhD) و تخصص بالینی (رزیدنتی) از امروز 15 آذر شروع شده است و متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری مراجعه کنند.


دانشجویان علاقه‌مند فعال در حوزه‌های مرتبط با علوم و فناوری‌های شناختی در دانشگاه‌ها و موسسات داخلی کشور که حداقل یک پژوهش اصیل در جایگاه مولف اول، در حوزه‌های مرتبط با اولویت‌های آموزشی و پژوهشی علوم و فناوری‌های شناختی دارند، می‌توانند برای ارائه مقاله در کنگره‌های منتخب ستاد ثبت‌نام کنند.


دانشجویان متقاضی پس از ثبت‌نام در سایت ستاد بر اساس فراخوان اعلام‌شده با ارائه خلاصه مقاله خود می‌توانند از فرصت فراهم شده در این زمینه استفاده کنند و اسامی افراد پذیرفته شده حداکثر یک ماه پس از پایان مهلت ارسال مدارک یعنی تا 15 دی و براساس نظر شورای مشترک آموزش و پژوهش ستاد اعلام می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته