دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1395 - 15:48

ویژه برنامه «خادمان کتاب» در فرهنگسرای رازی

فرهنگسرای رازی درروز16 آذر ماه و همزمان با روز دانشجو با برگزاری ویژه برنامه‌ای از تلاشگران عرصه مطالعه و دانش اعم از مترجم، نویسنده، کتابدار و ... تقدیر به عمل می‌آورد.
کد خبر : 139804

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 11، به نقل از بهنام خادم مدیر فرهنگی هنری منطقه و رئیس فرهنگسرای رازی در ویژه برنامه خادمان کتاب از فرهاد حسن‌زاده نامزد ایرانی جایزه هانس کریستین اندرسن و مولف 80 اثر به عنوان نویسنده، مریم جابر به عنوان مترجم و ویراستار برتر، فرشته سنگری مدیر فروشگاه افرا تاب به عنوان فروشنده کتاب برتر، هادی حسین زادگان مدیر پخش ققنوس و توزیع کننده برتر، احمد اذربایجانی مدیر انتشارات سرو یاسین و انتشارات برتر و کتابداران منطقه 11، تقدیر خواهد شد.


بهنام خادم در ادامه محمود جوان از سازمان مطالعه و تدوین علوم انسانی دانشگاهها (سمت) و فریدون عموزاده خلیلی، رئیس هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان را به عنوان دیگر میهمانان و سخنرانان معرفی کرد.


بهنام خادم از نقی عرفان‌پور، نادر قدیانی، مریم جدلی، پروین صدقیانی و فریبرز مجیدی روئسای هیئت مدیره های انجمن ناشران دانشگاهی، کودک و نوجوان و زنان و ویراستاران نام برد.


علاقه مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند در زمان یاد شده از ساعت 17 تا 19 به آدرس پردیس سینمایی رازی خادمان کتاب 16 آذر ماه از ساعت 17 تا 19 در پردیس سینمایی رازی واقع در خیابان هلال احمر، نرسیده به میدان رازی مراجعه کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگسرای رازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته