دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1395 - 13:24

شرایط و نحوه ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال 96 اعلام شد

سازمان سنجش شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت‌نام در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (PH.D) سال 96 را اعلام کرد
کد خبر : 139707

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ثبت‌نام برای آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال 96 از امروز سه‌شنبه 16 آذر آغاز شده است و تا روز دوشنبه 22 آذر ادامه داد.


ثبت‌نام این آزمون فقط به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود. هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی، ثبت‌نام‌ و در آزمون شرکت‌ کند.


داوطلبان باید بعد از مطالعه دفرتچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره 1) و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و بعد از خرید کارت اعتباری به مبلغ 55 هزار تومان، ثبت‌نام کند.


آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال 96 روز جمعه 6 اسفند برگزار می‌شود و داوطلبان باید از روز سه‌شنبه 3 اسفند تا روز پنجشنبه 5 اسفند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون را دریافت کنند.


محل آزمون داوطلبان بر‌اساس استان و شهرستان محل اقامت تعیین می‌‌شود و داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی، باید یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نگهداری کنند.


داوطلبان باید در انتخاب کدرشته‌ امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را داشته باشند، چون پس از دریافت کد پیگیری 16 رقمی، در این زمینه به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابه‌جایی ترتیب اثر داده نمی‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته