دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

اصغر حاجیلو: فرکی بخاطر اینکه مدیرعامل را تحت فشار نگذارد استعفا داد/ درگیری رحمتی و قلعه‌نویی دیگر تکرار نمی‌شود

سرپرست تیم سایپا گفت: در 11 هفته ابتدای فصل داوری با اشتباهات خودش 6 امتیاز را از سایپا گرفت و اگر این 6 امتیاز الان به امتیازات ما اضافه می‌شد وضعیت ما در جدول به مراتب بهتر از الان بود.
کد خبر : 139676

اصغر حاجیلو در مورد استعفای حسین فرکی و مخالفت باشگاه با این استعفا به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «فرکی فوتبالی است و عمرش را در این فوتبال گذاشته است. او در سال‌های مربیگری‌اش در تیم های مختلف این حالت را تجربه کرد. فرکی بخاطر اینکه مدیرعامل و هیات مدیره را تحت فشار نگذارد استعفایش را به صورت کتبی به مدیرعامل داد اما خوشبختانه همه نفرات هیات مدیره باشگاه به اتفاق آقای درویش با استعفای فرکی مخالفت کردند.»


وی ادامه داد: «سایپا در این فصل به جز بازی مقابل استقلال خوزستان که در هفته دوازدهم برگزار شد و واقعا تیم خوب کار نکرد الباقی بازی‌ها را خیلی خوب بازی کرد و متاسفانه بازیکنان در ضربات آخر بی‌دقتی کردند و نتوانستند گل‌های پیروزی را به ثمر برسانند. ضمن اینکه در 11 هفته ابتدای فصل داوری با اشتباهات خودش 6 امتیاز را از سایپا گرفت و اگر این 6 امتیاز الان به امتیازات ما اضافه می‌شد الان وضعیت ما در جدول به مراتب بهتر از الان بود.»


سرپرست تیم سایپا در رابطه با بهتر شدن اوضاع این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر بیان کرد: «کادر فنی به دنبال این است تا در نقل و انتقالات نیم فصل تیم را تقویت کند. قطعا وضعیت سایپا به همین شکل نمی‌ماند و آینده خوبی در انتظار این تیم است.»


حاجیلو در مورد اتفاقات بازی صبا و استقلال و درگیری خرمگاه با ساکت الهامی گفت: «کار خرمگاه و الهامی اشتباه بود، من اصلا کاری ندارم چه کسی دعوا را شروع کرد اما نباید در فضای ورزشی و در کنار زمین بازی این اتفاقات می‌افتاد. قطعا همه افرادی که این کارها را انجام می‌دهند چند دقیقه بعد از آن از حرکات خودشان پشیمان می‌شوند و این درس بزرگی برای سایر نفرات است که در زمین فوتبال احترام همدیگر را نگه دارند.»


پیشکسوت تیم استقلال در مورد بازی این هفته استقلال و تراکتورسازی و درگیری‌هایی که بازی آخر دو تیم بین قلعه نویی و رحمتی بوجود آمد افزود: «ماجرای فصل گذشته استقلال و تراکتور دیگر تکرار نمی‌شود و قلعه نویی هم در ماجرای فصل قبل بزرگی نشان داد و دنباله موضوع را نگرفت. مهدی رحمتی را هم همه می‌شناسند و قطعا دیگر دنبال حواشی نمی‌رود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته