دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مشروح برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی امروز نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی

مشروح برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی امروز (15 آذرماه) نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی اعلام شد.
کد خبر : 139621

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی امسال توسط دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با همکاری شبکه جامع دانشگاه های استان خراسان رضوی به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه بین المللی مشهد فعالیت خود را آغاز کرد.


در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، سخنرانی و کارگاه های مختلف پژوهشی در نظرگرفته شده است که امروز 15 آذر با برگزاری کارگاه های «ایجاد ارتباط هدفمند بین مراکز علمی-فناوری و واحدهای صنعتی» با تلاش پژوهشکده صنایع غذایی و نیز «اهمیت مشاوره ژنتیک» با همکاری سازمان بهزیستی در ساعت 10 فعالیت خود را آغاز کرده است.


کارگاه «آشنایی با مدل ImpelERO در تعیین شاخص های فرسایش خاک تحت سیستم های زراعی مختلف» به همت پژوهشکده محیط های خشک در ساعت 10:30 و پس از آن پژوهشکده صنایع غذایی در ساعت 11 کارگاه«غذای حلال دستیابی به دانش تشخیص فرآورده های حرام گوشت، مردار و خون» را برگزار می‌کند.


از دیگر برنامه های پژوهشکده صنایع غذایی می‌توان به کارگاه «زعفران، پژوهش و فناوری» در ساعت 12 اشاره کرد و همزمان با این کارگاه، کارگاه دیگر با عنوان «عصمت پیامبران با تکیه بر عصمت پیامبر اسلام» توسط مجمع عالی حکمت برگزار می‌شود.


برگزاری کارگاه «آموزش نرم افزار SPSS» در ساعت 13 و به همت شبکه جامع دانشگاه ها از برنامه های بعدی دومین روز فعالیت نمایشگاه پژوهش است و 3 کارگاه دیگر با عناوین«خلاقیت آموزشی»، «مارکتینگ» و بخش اول «بهبود فضای کسب و کار و شاخص» به ترتیب توسط دانشگاه فرهنگیان، بنیاد نخبگان و موسسه آموزش عالی فردوس در ساعت 14 آغاز به کار می‌کنند.


دور بعدی کلاس های دومین روز نمایشگاه پژوهش ساعت 16 آغاز می‌شود و برنامه برگزاری آن‌ها به این گونه است که کارگاه« تجربه موفق کارت پژوهشگر» توسط شرکت آبفا و نیز «ساخت های شش گانه تعلیم و تربیت از دیدگاه سند تحول بنیادین» به همت سازمان آموزش و پرورش اجرایی می‌شوند.
«تقویت مهارت حل مساله معلمان با استفاده از اقدام پژوهی» از دیگر برنامه های آموزش و پرورش در دومین روز برگزاری نمایشگاه پژوهش است که در ساعت 17 و به سخنرانی مهندس فصیحی و همزمان با این برنامه، کارگاه«نگارش متون علمی با مجموعه نرم‌افزاری لاتکس» با تلاش دانشگاه امام رضا(ع) برپا می‌شود.


کارگاه «روش های جستجوی مطالب علمی در فضای مجازی» آخرین برنامه این روز خواهد بود که با همت شبکه جامع دانشگاه‌ها، با سخنرانی دکتر براری در ساعت 18 برگزار خواهد شد.


در نخستین روز برگزاری(14 آذرماه) نیز 4 کارگاه با عناوین«چالش های برنامه ریزی مسکن در اسناد توسعه شهری» و «آموزش دیابت و روش های خود مراقبتی» به ترتیب با همت گروه شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و کارگروه بهداشت استان در ساعت 14 برگزار شد. همچنین کارگاه «مدیریت منابع آب و اقتصاد مقاومتی» توسط شرکت آب منطقه‌ای و سخنرانی دکتر عباسی با هماهنگی سازمان بهزیستی با موضوع پیشگیری از بیماری های عفونی و رفتاری و انجام rapid test برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته