دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1393 - 12:59
رئیس شورای دبیرخانه المپیاد رباتیک دانشگاه پیام نور:

پنجمین دوره سراسری مسابقات رباتیک دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود

رئیس شورای دبیرخانه المپیاد رباتیک دانشگاه پیام نور گفت: پنجمین دوره مسابقات رباتیک دانشگاه پیام نور ۵ الی ۷ اسفند ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور استان خوزستان برگزار خواهد شد.
کد خبر : 1396

به گزارش خبرگزاری آنا دکتر محمد اورکی با عنوان اینکه تا کنون بیش از ۲۲۰ تیم برای حضور در المپیاد مذکور اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار داشت: این المپیاد با حضور لیک‌های مین یاب دستی و اتوماتیک –تعقیب خط (دانش آموزی و دانشجویی) – شبیه ساز ۳ بعدی-شبیه ساز ۲ بعدی –شبیه ساز امداد و نجات – شبیه ساز جنگ- لیک پرنده هوشمند و لیک نمایش آزاد برگزار خواهد شد.


رئیس شورای دبیرخانه المپیاد رباتیک دانشگاه پیام نور افزود: همزمان با برگزاری المپیاد رباتیک، نخستین سمپوزیوم ملی رباتیک و هوش مصنوعی و نمایشگاه فن بازار نیز برای اولین بار برگزار خواهد شد.


دکتر محمد اورکی با اشاره به محورهای سمپوزیوم گفت: این محور‌ها شامل؛ رباتیک، سنسور کنترل و پردازش تصویر، ربات‌های کاربردی، هوش مصنوعی، صنعت است و علاقمندان می‌توانند تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه مقالات خود را به آدرس www. pnuopen۵. ir ارسال نمایند.


مدیر کل امور دانشجویان ادامه داد: نمایشگاه فن بازار نیز شامل ربات‌های تجاری شده، اختراعات و ابتکارات بالغ بر ۳۰ فناور بر‌تر با حضور شرکت‌های دانشجویی دانشگاه پیام برپا می‌شود.


رئیس شورای دبیرخانه المپیاد رباتیک دانشگاه پیام نور تصریح کرد: حضور تیم‌های رباتیک و فناوران در نمایشگاه فن بازار و نخبگان علمی از گوشه و کنار کشور فرصت مغتنمی است که دانشجویان و علاقه مندان به علم رباتیک، اختراعات و ابتکارات باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده نمایند.


علاقمندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس www. pnuopen۵. ir مراجعه و نام نویسی کنند و یا با شماره دبیرخانه ۳۳۳۳۱۹۲۷ – ۰۶۱ - ۰۹۱۶۳۱۱۷۴۸۲ و جهت ارائه انتقادات و پیشنهادات با پست الکترونیک bn@pnu. ac. ir یا با شماره دبیرخانه سازمان مرکزی ۲۲۴۸۵۲۹۹ – ۰۲۱ تماس بگیرید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته