دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا؛

وریا غفوری: مسئولان سپاهان با کارهایشان اسم باشگاه را خراب کردند/ عصا را کنار گذاشته‌ام و از 4 هفته دیگر بازی می‌کنم

بازیکن تیم استقلال تهران گفت: مسئولان سپاهان نفسشان از جای گرم بلند می‌شود. ما در هر شرایط جوانی و بدن‌مان را گذاشتیم حالا می‌خواهند 30 درصد جریمه کنند و من هم برای پیگیری وضعیت خودم به کمیته انضباطی آمدم.
کد خبر : 139512

وریا غفوری در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش به خبرنگار ورزشی آنا گفت: « نزدیک 20 روز از عمل من گذشته و خدا را شکر عمل خوبی بود و در حال حاضر مشغول انجام تمرینات انفرادی هستم و خوشبختانه عصا را کنار گذاشته‌ام و به زودی تمرینات پر فشار را شروع می‌کنم و به امید خدا فکر می‌کنم 3 تا 4 هفته دیگر بتوانم بازی کنم.»


غفوری در ادامه در واکنش به ادعای مدیران باشگاه سپاهان مبنی بر اینکه وی در سال گذشته خودش را به مصدومیت زده‌ بود تا کمتر برای این تیم بازی کند گفت: «متاسفانه مسئولان سپاهان به من کم‌لطفی کردند و شنیدم تهمت زدند که من پارسال تمارض به مصدومیت کرده‌ بودم. من واقعا نمی دانم مدیران سپاهان بر روی چه اساسی این صحبت‌ها را مطرح کرده‌اند. هنوز اثرات مصدومیت پارسال در بدن من وجود دارد که آخر منجر به جراحی زانویم شد.»


وی افزود: « متاسفانه مسئولانی که در تیم بزرگ سپاهان در رأس هستند دارند اسم این باشگاه را با کارهایشان خراب می‌کنند. پول بازیکنان را نمی‌دهند و جریمه‌های خیلی بالایی را در نظر گرفته‌اند و می‌گویند بازیکنانی که پارسال در تیم خوب نبوده باید 30 درصد جریمه بدهند در حالی که تیم سپاهان سال قبلش قهرمان شد و فقط حدود 30 میلیون پاداش دادند و حالا می‌خواهند 10 برابر آن پاداش جریمه کنند. پاداش ناچیزی دادند و می‌خواهند جریمه بالایی بگیرند. می‌خواهند ضعف مدیریت خود را به گردن بازیکنان و مربیان بیندازند.»


بازیکن سابق سپاهان با گلایه از عملکرد مسئولان سپاهان در مورد شکایتش از این باشگاه افزود: «من این را شنیده‌ام که بعد از چندین جلسه بین خودشان گفته‌اند که این بازیکن(من) باید بیشتر جریمه شود چون کمتر بازی کرده تمارض کرده و خود را به مصدومیت زده‌است در حالی که من بازیکنی بودم که در تیم ملی فوتبال و سپاهان فیکس بودم . امروز به صورت شیک می‌گویند بروم 30 درصد جریمه را قبول کنم .مدیران سپاهان نفسشان از جای گرم بلند می‌شود که خیلی راحت انتظار دارند که من از 30 درصد مبلغ قرار دادم چشم پوشی کنم. »



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته