دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1395 - 16:04
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی:

مهلت تکمیل اطلاعات عائله‌مندی بازنشستگان 30 آذر تمام می‌شود

مدیرکل امورمالی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:آخرین مهلت تکمیل اطلاعات عائله مندی و اولاد بازنشستگان کشوری 30 آذرماه است و این مهلت تمدید نمی شود.
کد خبر : 139496

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حسین بخشی زاده گفت: دستگاه‌های اجرایی مکلفند در مدت زمان یاد شده، اقدام به تکمیل اطلاعات مربوط به عائله مندی و اولاد بازنشستگان خود کنند که در غیر این صورت حقوقی بابت این بخش‌ها به بازنشسته‌های آن دستگاه‌ها پرداخت نخواهد شد.


بخشی زاده افزود: آموزش و پرورش شهر تهران، نخستین دستگاهی است که نسبت به درج به موقع اطلاعات لازم بازنشستگان برای دریافت حقوق عائله‌مندی و حق اولاد اقدام کرده است.


وی، ثبت کد ملی بازنشستگان به منظور اعمال نظارت از اموال این صندوق را ضروری دانست و گفت: این صندوق تلاش می‌کند تا با ثبت کد ملی افراد تحت تکفل بازنشستگان و تایید اطلاعات از سایت ثبت احوال، اطلاعات مورد نیاز خود را تکمیل کند.


صندوق بازنشستگی کشوری، حقوق مهر و آبان بازنشستگان این صندوق را به طور مستقیم پرداخت کرده و درتلاش است تا حقوق عائله مندی و اولاد بازنشستگان را نیز همراه حقوق ماهیانه آنان به طور مستقیم پرداخت کند. هم اکنون یک میلیون و280 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته