دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا؛

مرتضی اسدی: بازی مقابل تیم‌های دایی مشکل است/ ثابت کردیم جه پتانسیل بالایی داریم

کاپیتان تیم گسترش فولاد گفت: گسترش فولاد پتانسیل بالایی دارد و با بردی که برابر سپاهان بدست آوردیم نشان دادیم می توانیم نتایج خوبی بگیریم.
کد خبر : 139476

مرتضی اسدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد وضعیت تیم گسترش فولاد و کسب سه امتیاز امیدوار کننده این تیم برابر سپاهان گفت: «‌خدا را شکر این بازی با اتفاقات خوبی به پایان رسید. به نظرم نتیجه تساوی برابر استقلال تهران آن هم در شرایطی که تیم ما دو گل از استقلال عقب بود و همچنین برد برابر سپاهان نشان داد چه پتانسیل بالایی در تیم ما وجود دارد.»


کاپیتان تیم فوتبال گسترش‌ فولاد تاکید کرد: «تیم ما رفته رفته به شرایط خوبی می‌رسد ما مقابل سپاهان 8-9 موقعیت گل داشتیم که متاسفانه با بدشانسی نتوانستیم توپ‌های‌مان را به ثمر برسانیم و به نظرم خلق این تعداد موقعیت برابر تیمی مثل سپاهان نشان دهنده این است که ما به بلوغ تاکتیکی رسیده‌ایم.»


اسدی در رابطه با بازی سخت هفته آینده گسترش برابر نفت تهران هم خاطرنشان کرد: «بدون شک بازی سختی مقابل نفت خواهیم داشت، البته مطمئن باشید تیم ما روند رو به رشد‌ش را ادامه خواهد داد و برای ما فرقی ندارد مقابل چه تیمی بازی کنیم، اگرچه بازی با تیم‌های علی دایی همیشه سخت است. اما تیم ما به این مسائل توجهی نمی کند و فقط با هدف کسب سه امتیاز به تهران می آییم تا شرایط خودمان را در جدول بهبود ببخشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته