دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بازیگر هندی: گلزار از تام کروز هم بهتر است!

درگیری و ازدحام در اکرانی که خیلی هم خصوصی نبود/ سلام، بادیگارد! + تصاویر

اکران خصوصی فیلم «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور شب گذشته، شنبه 13 آذرماه با حضور عوامل ایرانی و هندوستانی فیلم و برخی از هنرمندان در ازدحام و بی‌نظمی در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.
کد خبر : 139417

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، اکران خصوصی «سلام بمبئی» با حواشی بسیاری همراه بود و جمعیت بسیاری که برای دیدن و سلفی گرفتن با بازیگران محبوب‌شان به پردیس کورش آمده بود با بدرفتاری بادیگاردهای تهیه‌کننده فیلم رانده شدند و تنها توانستند از راه دور برای چهره‌های مورد علاقه‌شان جیغ و هورا بکشند...



بادیگاردهای مشکی‌پوش تهیه‌کننده


شب گذشته و قبل از شروع مراسم جمعیت به صورت فشرده‌شده در طبقه چهارم پردیس کورش ایستاده‌ بودند؛ طوری که جای سوزن انداختن هم نبود. آن‌هایی که از چند ساعت قبل خودشان را به طبقه چهارم رسانده بودند، توانستند بمانند و دیگران که خبرنگارهای زیادی هم بین‌شان بودند و اتفاقا مراسم برای آن‌ها برگزار می‌شد هم پشت دیوارهای انسانی که شامل بادیگاردهای مشکی‌پوش که معمولا در مراسم‌های اکران خصوصی این تهیه‌کننده سر و کله‌شان پیدا می‌شود، گیر کردند.



خبرنگارهای پشت در مانده و فشار جمعیت


بازیگران هندی فیلم و تعداد انگشت‌شماری از هنرمندان ایرانی میان استقبال عجیب مخاطب‌های فیلم به جایگاه مخصوص عکاسی رسیدند اما فشار جمعیت باعث شد جایگاه به کلی نابود شود و بازیگران با کمک ماموران وارد سالن شوند. بیش از یک ساعت از ساعت مقرر گذشت و هر از گاهی چهره‌ای جوان همراه با 2 بادیگارد وارد لابی طبقه چهارم کورش می‌شدند. خبرنگارهای بسیاری پشت ورودی مانده بودند و هیچ‌کس هم جوابگو نبود.



لبخند کشیده کارگردان


با ورود عوامل به سالن نمایش فیلم، هجوم مردم سمت ورودی سالن باعث از بین رفتن تمام بنرها و تابلوهای تبلیغاتی‌ای بود که «سلام بمبئی» را تبلیغ می‌کردند. در این میان قربان محمدپور با لبخند کشیده‌ای روی صورتش که گویی ناشی از رضایتش از فروش بالای فیلم در دو روز و همچنین هجوم و استقبال‌ مردم بود، میان مردم ایستاده بود و از شرایط لذت می‌برد. از طرفی هم امیدرضا کشتی‌آرای، سرمایه‌گذار فیلم که گفته می‌شود حدود 20 میلیارد تومان برای این فیلم هزینه کرده و ظاهرا اولین تجربه سینمایی خود را پشت سر گذاشته، همراه سه بادیگارد که مشخصا با فاصله چند سانتی‌متری از او حرکت می‌کردند مدام در سالن دیده می‌شد.



ورود گلزار میان جیغ و هورای عاشقان!


بالاخره محمدرضا گلزار میان چندین شخص درشت‌هیکل که کاملا او را پوشانده بودند، وارد شد و با جیغ و هورای هوادارنش که ساعت به عشق او ایستاده و فشارها را تحمل کرده بودند، مواجه شد و سریعا وارد سالن شد. باز هم خبری از بنیامین بهادری نبود و او در این اکران هم شرکت نداشت.



درگیری‌ها در اکران نه‌چندان خصوصی


جمعیت پس از درگیری بسیار با بادیگاردها توانستند به ورودی سالن برسند اما این پایان ماجرا نبود و کمبود صندلی و گرفتن صندلی برای کسانی که هنوز نیامده بودند باعث درگیری‌های بعدی شد تا این بار جمعیت با خودشان درگیر شوند و حالا بادیگاردها برای سر و سامان دادن به ماجرا وارد عمل شدند. در تمام این مدت مهمان‌های هندی که در قسمت وی‌آی‌پی نشسته بودند شرایط را مشاهده می‌کردند اما این اتفاق‌ها در سینمای هندوستان نه‌تنها عادی که با کیفیت بیشتری هم وجود دارد.


عده‌ای روی سن ایستاده‌ بودند و از جمعیت و مهمان‌ها و خودشان عکس می‌گرفتند که با ورود بادیگاردها همه‌چیز مجددا ختم به خیر شد. ساعت از 22 گذشته و هنوز فیلم شروع نشده بود تا این‌که بالاخره عوامل روی سن آمدند و برای دقایقی صحبت کردند...


سخنان کوتاه عوامل


محمدرضا گلزار که مجری این بخش از مراسم اکران فیلم «سلام بمبئی» هم بود از گلشن گروور، بازیگری که به شخصیت منفی بالیوود معروف است خواست تا صحبت کند.


گلشن گروور که از ابتدا با اشتیاق تمام با مردم عکس می‌گرفت و معمولا با ژست ثابت سبیل در دست به لنزها خیره می‌شد، گفت: «عاشق ایران، فرهنگش و مردمانش هستم. خوشحالم در این فیلم بازی کردم چرا که تنها یک دوست پیدا نکردم بلکه برادری به اسم محمدرضا گلزار پیدا کردم. سابقه فعالیت در هالیوود و افتخار همکاری با هنرپیشه‌های بسیاری را داشته‌ام، اما دوست دارم بگویم به نظر من محمد رضا گلزار از تام کروز هم بهتر است. زمانی که در این فیلم بازی کردم، ذره‌ای احساس غربت نداشتم و فکر می‌کردم با هندی‌ها کار می‌کنم.»


در ادامه سفیر هند با حضور در این مراسم گفت: «تشکر ویژه و قلبی خودم را به کارگردان و تهیه کننده این فیلم ابراز می‌کنم چون برای این فیلم تلاش کردند. سال‌هاست که ایرانی‌ها در دانشگاه‌های هندوستان تحصیل می‌کنند و خوشبختانه روابط ایران و هندوستان دوستانه است. خوشحالم در زمانی این همکاری را جشن می‌گیریم که محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، برای کنفرانس سیاسی به کشور ما سفر کرده و این نشان از همکاری دو جانبه میان کشورهای ما در تمام زمینه‌ها دارد.»


بالاخره محمدرضا گلزار هم صحبت کرد و گفت: « از عوامل هندی فیلم و کسانی که ما را حمایت کردند، تشکر می‌کنم. «سلام بمبئی» اولین پل مشترک میان سینمای ایران و هندوستان است. در آخر می‌خواهم بگویم: عاشقانه دوست‌تان دارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته