دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حمید درخشان: تنها گلزن پرسپولیس طارمی نیست/ برانکو مدافع نگیرد در آسیا گرفتار می‌شود

سرمربی سابق پرسپولیس گفت : اگر در مسابقات داخلی پرسپولیس گل نمی‌خورد دلیلش این نیست که خط دفاعی تیم بسیار قوی کار می کند بلکه به این علت است تیم‌های دیگر خط حمله قوی ندارند.
کد خبر : 139390

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در باره حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: برای دریافت مطالبات و جلسه با مسئولان باشگاه آمدم وامیدوارم زورتر بدهی هایم تسویه شود.»


وی در ادامه درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: «‌به نظرم پرسپولیس شرایط خوبی دارد اما در این بازی آخر کمی افت پیدا کرد که آن هم به دلیل تعطیلات لیگ بود. طبیعی است برخی تیم ها در تعطیلات خوب تمرین می‌کند و در لیگ با چند بازی شرایط خوبی پیدا می کنند اما رفته رفته افت پیدا می کنند که این موضوع کاملا طبیعی است.»


درخشان در مورد حضور پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا عنوان کرد: «پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا کار سختی پیش رو دارد و من پیشنهاد می کنم که خط دفاعی تیم تقویت شود. اگر در مسابقات داخلی پرسپولیس گل نمی خورد دلیلش این نیست که خط دفاعی تیم بسیار قوی کار می کند بلکه به این علت است تیم های دیگر خط حمله قوی ندارند. به نظرم باید برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا برانکو باید خط دفاعی تیمش تقویت شود چرا که اگر این کار انجام نشود گرفتار خواهد شد.»


سرمربی سابق پرسپولیس در مورد ضعف خط حمله تیم پرسپولیس هم عنوان کرد: «دلیل اصلی این موضوع به فشار زیاد بر روی بازیکنان مربوط است. وقتی بازیکن از لحاظ روحی روانی تخریب می‌شود باید او را حمایت کرد به عنوان مثال یک بازیکن مانند مهدی طارمی دوست دارد گل بزند اما در لحظات آخر تصمیمات درست نمی گیرد که این موضوع باعث می شود موقعیت‌های گل یکی پس از دیگری از بین برود. متاسفانه به دلیل فشار روحی روانی بازیکن تمرکزش را از دست می‌دهد ما نباید تنها بر روی یک نفر تمرکز کنیم بلکه بازیکن‌های دیگر هم می‌توانند گل بزنند.»


پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به اینکه قرار است در یکی از تیم‌های لیگ برتری حضور پیدا کند، عنوان کرد: «بله، کاندیدای یکی از تیم‌های لیگ برتری هستم و باید ببینم چه تصمیمی در آینده گرفته می‌شود.»


وی در پاسخ به اینکه تیم‌هایی که این موقع سال پیشنهاد مربیگری می‌دهند شرایط خاصی دارند، گفت: « من تا به امروز زیاد ریسک کرده‌ام مثل زمانی که هدایت تیم شهرداری تبریز را بر عهده گرفتم که خوشبختانه کمک خوبی به این تیم کردم یا مثلا زمان حضورم در پرسپولیس که آن زمان تیم شرایط خوبی نداشت.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته