دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1395 - 14:25

ساختمان مددسرای منطقه 18 تهران راه‌اندازی شد

شهردارمنطقه18تهران از راه اندازی ساختمان مددسرای منطقه باهدف غربالگری سلامت، اسکان، ساماندهی و تأمین معاش افراد بی‌خانمان و کارتن خواب در فصل سرما خبر داد.
کد خبر : 139358

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 18، بهروز محمدزاده با اشاره به این نکته که عدم ساماندهی افراد بی‌خانمان و کارتن خواب، ضمن نازیبا جلوه دادن سیمای محلات، موجب نارضایتی شهروندان نیز می‌شود، اظهار کرد: مدیریت شهری منطقه همسو با سایر مناطق، با راه اندازی ساختمانی مجهز واقع درخیابان پژاند، خیابان نامدار، جنب اسکان کارگری شهرداری ناحیه2، شرایط رابرای غربالگری سلامت، اسکان، ساماندهی و تأمین معاش افراد بی‌خانمان و کارتن خواب درفصل سرما فراهم و تاکنون نزدیک به سیصد نفر از این فضا و امکانات بهره مند شده‌اند.


وی ادامه داد: اداره آسیبهای حوزه معاونت اجتماعی وفرهنگی منطقه نیز با همراه عوامل انتظامی، گشت‌های ویژه‌ای را بین ساعات19 بعدازظهر الی 4 صبح در سطح محلات 18گانه و شهرک‌های حریم راه اندازی و نسبت به شناسائی محل‌های اسکان این افراد و انتقال آنهابه مددسرا اقدام کرده است.


به گفته این مقام مسئول، شهروندان ساکن در این بخش از پایتخت می‌توانند درصورت مشاهده این افرادباشماره تلفن سامانه 137 تماس بگیرند تا گشت‌های ویژه اداره آسیب‌های حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه نسبت به انتقال آنها به مددسرا اقدامات لازم را بعمل آورند.


محمدزاده همچنین یادآورشد: دوائر اجتماعی و فرهنگی نواحی هفتگانه منطقه در تغییرات اخیر وضعیت جوی و ورود جبهه هوای سردبه این بخش از پایتخت اقدامات قابل توجهی همانند مشارکت در امر شناسائی، ساماندهی و تأمین معاش افراد بی خانمان و کارتن خواب در فصل سرما انجام داده‌اند.


انتهای پیام/

برچسب ها: مددسرا منطقه 18
ارسال نظر
هلدینگ شایسته