دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس؛ حضور بیرانوند مقابل پدیده در هاله‌ای از ابهام/ عالیشاه دو هفته دیگر بر‌می‌گردد

حضور علیرضا بیرانوند دورازه‌بان پرسپولیس به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ دست مقابل پدیده در هاله ای از ابهام است.
کد خبر : 139329

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با استقلال‌خوزستان از ناحیه مچ دست دچار آسیب‌دیدگی شد و پزشک تیم بعد از مصدومیت اعلام کرد که مصدومیت وی جزئی است.


اما واقعیت امر چیز دیگری بودچرا که بعد از‌عکس برداری مشخص شد که مچ دست بیروانوند دچار شکستگی شده و باید هر چه سریعتر گچ بگیرد. البته بیرانوند با همین دست شکسته در اردوی سرخ پوشان در دبی حاضر شد و تمرینات خاص خودش را انجام می داد.


حالا بعد از گذشت یک ماه بیرانوند گچ دست خود را باز کرده است اما هنوز حضورش در بازی مقابل پدیده مشخص نیست. دروازه‌بان پرسپولیس هم اکنون در حال فیزیوتراپی است و دکتر علیرضا حقیقت عنوان کرده است هنوز مشخص نیست که بیرانوند با این دست می تواند مقابل پدیده به میدان برود یا خیر. طبق گفته دکتر حقیقت او باید تا آخر هفته تحت درمان باشد و بعد از آن در مورد وضعیتش تصمیمگیری شود.


همچنین امید عالیشاه از دیگر مصدومان تیم پرسپولیس است که او هم مانند بیرانوند از ناحیه دست دچار شکستگی شده است اما با این حال با دست شکسته در بازی دوستانه پرسپولیس مقابل مقاومت به میدان رفت. به گفته کادرپزشکی پرسپولیس عالیشاه دو هفته دیگر باید از میادین به دور باشد.





انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب