دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1395 - 10:38

مرحله اول داوری دومین دوره جایزه سپیدار به اتمام رسید

شمارش معکوس برای دومین دوره آیین اختتامیه جایزه زیست محیطی سپیدار آغازه شده و آثار رسیده بزرگسالان و کودک و نوجوان، مرحله اول داوری را پشت سر گذاشته است.
کد خبر : 139309

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از دبیرخانه جایزه سپیدار، 30ام آبان، مهلت دریافت آثار به پایان رسیده و در طول این مدت، در مجموع 427 اثر از بزرگسالان(161 شعر و 276 داستان) و حدود 1000 اثر کودک و نوجوان در زمینه‌های مختلف شعر و داستان، نقاشی و روزنامه‌ دیواری، عکس و فیلم و کوتاه، گزارش و مصاحبه و اپلیکیشن به دبیرخانه جایزه رسیده و در گردونه داوری قرار گرفته است.


داوری‌های مرحله اول در بخش شعر و داستان بزرگسال و شعر، داستان، نقد و معرفی کتاب، عکس و فیلم کوتاه، گزارش و مصاحبه، بازی و اپلیکیشن کودک و نوجوان به اتمام رسید.


بنابراین گزارش، مرحله اول داوری روی آثار رسیده به دبیرخانه به پایان رسیده است و آثار راه یافته به مرحله دوم، مجدداً توسط هیئت داوران مورد بازبینی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.


با تفکیک استانی آثار کودکان و نوجوانان، بیشترین آثار به ترتیب از استان های تهران، ایلام، اصفهان، مرکزی و مازندران رسیده است. همچنین در این دوره آثار ارسال شده توسط کودکان و نوجوانان به نسبت ادوار قبل از تنوع بیشتری برخورده بوده و کارهایی در قالب روزنامه دیواری، اپلیکیشن و... به دبیرخانه ارسال شده است.
شایان ذکر است آثار شعر و داستانی که مورد داوری قرار می گیرد آثار چاپ نشده نویسندگان و شاعران حوزه کودک و نوجوان است که در صورت برگزیده شدن توسط انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان) به چاپ خواهند رسید.


آیین اختتامیه جایزه ادبی-محیط زیستی سپیدار امسال برای دومین سال متوالی در 29 دیماه همزمان با روز ملی هوای پاک برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: زیست محیطی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته