دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سعیدآذری: تصور این بود حسینی در ذوب‌آهن موفق نمی‌شود/ کمیته انضباطی با تیم‌های بزرگ مماشات می‌کند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: انتظار داریم که در جام باشگاه‌‌های آسیا و دیگر بازی‌هایی که سرمربی تیم تشخیص می‌دهد دیدارهای ما در نقش‌جهان برگزار کنیم.
کد خبر : 139239

سعید آذری در خصوص 3 پیروزی متوالی ذوب‌آهن در رقابت‌های این فصل لیگ برتر که باعث شده این تیم به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کند، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «تمامی عوامل تیم ذوب‌آهن تلاش می‌کنند تا خود را در میان تیم‌های بالای جدول قراردهند. تیم ما نیاز به زمان داشت تا بازیکنان با همدیگر متحد و یکدل شوند تا درون زمین از حریفان خود امتیاز بگیرند.»


وی درباره دو هت‌تریک متوالی توسط مهدی رجب‌زاده و مرتضی تبریزی اظهارداشت: «من ضمن تشکر از این دو بازیکن با ارزش تیم که با تمام وجود در خدمت تیم هستند باید به این مسئله اشاره کنم که از نیمکت تیم گرفته تا کلیه بازیکنان درون زمین در این گل‌ها موثر هستند. حتی دروازه‌بان ما هم که با درخشش خود اجازه نداد توپی در بازی‌های اخیر وارد دروازه‌مان شود سهم عمده‌ای در پیروزی‌های تیم ما دارد.»


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به این موضوع که کمتر کسی انتظار داشت مجتبی حسینی بتواند ذوب‌آهن را موفق کند، تصریح کرد: «اتفاقا تیم‌های مقابل ما هم از این موضوع ضربه خوردند و شاید این تصور را داشتند که مجتبی حسینی به دلیل اینکه هیج‌وقت سرمربی تیم لیگ برتری نبوده نمی‌تواند در تیم ما موفق شود اما او از فرصتی که داشت نهایت استفاده را برده و حالا همه روی تیم ما حساب دیگری می‌کنند.»


او ادامه داد: «ما همواره حامی کادرفنی تیم خود خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد تا در ادامه هم موفقیت‌های بیشتری را به‌دست آوریم. ذوب‌آهن در فصل‌های پیش هم ثابت کرده یکی از تیم‌های مدعی لیگ است و برای همین این فصل هم باید در هر 3 جامی که حضور داریم جزو تیم‌های موفق باشد. این موضوع در باور یکایک بازیکنان تیم ما وجود دارد.»


آذری در مورد اینکه ذوب‌آهن با وجود ورزشگاه نقش‌جهان باز هم در فولادشهر بازی کرد، عنوان کرد: «ما هیچ‌وقت با خواسته مدیران تیم سپاهان برای در اختیار قرار دادن ورزشگاه فولادشهر کوتاهی نکردیم و این تیم توانست بازی‌های خود را در این ورزشگاه برگزار کند. هر چند نظر سرمربی تیم ما برای اینکه در کدام ورزشگاه بازی کنیم در اولویت است و او با بازی در فولادشهر موافق است ولی انتظار داریم که در جام باشگاه‌‌های آسیا و دیگر بازی‌هایی که سرمربی تیم تشخیص می‌دهد دیدارهایمان را در نقش‌جهان برگزار کنیم.»


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه هنوز حکمی در مورد مالیات جری بنگستون صادر نشده است، عنوان کرد: «من حرف‌هایم را قبلا زدم و باز هم می‌گویم در مسائلی که مربوط به تیم‌های پرطرفدار است، کمیته انضباطی مماشات می‌کند و صدور رای را به تاخیر می‌اندازد. باید این مالیات به ما داده شود چرا که ما به این پول نیاز داریم.»


آذری در خصوص اینکه احتمال آنکه بازیکنان تیم ذوب‌آهن دچار غرور شوند و روند پیروزی‌های آنها متوقف شود، تصریح کرد: «ما بازیکنان با تجربه‌ای در تیم خود داریم که به جوان‌ها کمک می‌کنند تا اسیر غرور کاذب نشوند. مربیان تیم هم به خوبی این مسائل را در نظر می‌گیرند. ضمن اینکه این برای اولین بار نیست که تیم ذوب‌آهن در میان تیم‌های مدعی بالای جدول قرار دارد و برای همین بودن در چنین رتبه‌ای برای تیم ما عادت شده است. باید این روند را ادامه دهیم و تا پایان فصل جزو مدعیان باقی بمانیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته