دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برنامه نمایش فیلم‌های بخش خرد و تجربه سینما حقیقت

برنامه نمایش فیلم های راه یافته به بخش «خرد و تجربه» در دهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت که از فردا، یکشنبه در محل پردیس سینمایی چارسو، آغاز می شود، مشخص شد.
کد خبر : 139144

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران؛ سینما حقیقت، از روز یکشنبه ۱۴ آذرماه ۹۵ به مدت یک هفته در محل پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود و ۹ فیلم راه یافته به بخش «خرد و تجربه» این جشنواره، در چهار روز از ساعت ۹:۴۵ تا ۱۱:۱۵، به نمایش در می آید.


براساس برنامه زمان بندی این جشنواره، سه فیلم «مرد آسمانی» ساخته یونس مقدم، «همین حوالی» ساخته بنیامین اثباتی و «باغچه خشک خانه‎مان سبز است» به کارگردانی حسین نارمنجی، در روز نخست (یکشنبه) به نمایش گذاشته می شود.
فیلم های «دست خورشید» از محمدجعفر باقری‌نیا و «زاده‌ی مهر» ساخته ابوالفضل توکلی نیز برنامه اکران فیلم های مستندِ بخش خرد و تجربه در روز دوشنبه ۱۵ آذرماه است.


روز سه شنبه ۱۶ آذرماه، بخش خرد و تجربه، میزبان محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری است تا در خصوص برنامه های این صندوق برای ایجاد گفتمان تازه در حوزه بازنشستگی با علاقه‏ مندان گفت و گو کند.


«گاهی روی آب» ساخته سعید آلبوعبادی و «سایه‎های تنهایی» به کارگردانی سعید بهلولی، روز چهارشنبه و فیلم های «برای کتابهایم» از رضا حائری و «با زبان خاموش» ساخته منوچهر مشیری نیز در روز پنجشنبه به روی پرده می رود.


بخش «خرد و تجربه» دهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت، با مشارکت صندوق بازنشستگی کشوری و با هدف تکریم بازنشستگان و تاکید بر آغاز دوران جدید زندگی پس از بازنشستگی، برگزار می شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته