دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دو خبر/

سخنرانی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در مراکش و تونس

دکتر محمدجواد ثقه‌الاسلامی معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با شرکت در کنفرانس بین‌المللی زعفران که نوامبر امسال در کشور مراکش برگزار شد، درباره تأثیر آبیاری تابستانه و کودهای نانوروی بر زعفران به ایراد سخن پرداخت.
کد خبر : 139116

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در کنفرانس بین المللی زعفران پژوهشگرانی از کشورهای ایران، مراکش، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه و هند به بیان مشکلات و راهکارهای مختلف در زمینه افزایش کمی و کیفی و مباحث مربوط به مکانیزاسیون و بازاریابی و بسته بندی زعفران پرداختند.


حضور اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی مهندسی نساجی در تونس


دکتر امین الدین حاجی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی مهندسی نساجی civat7 که نوامبر امسال در کشور تونس برگزار شد، حضور یافت و به عنوان سخنران کلیدی در موضوع کاربردهای فناوری پلاسما در صنعت نساجی به سخن پرداخت.


این عضو هیأت علمی دانشگاه در این همایش علاوه بر ریاست دو نشست علمی، مقاله دیگری با موضوع اصلاح خواص مکانیکی الیاف به کمک پلاسمای اکسیژن ارائه کرد.


مهندس سید صدرالدین قوام نیا عضوهیأت علمی دانشکده مهندسی دانشگاه آزد اسلامی بیرجند نیز با ارائه مقاله نانو الیاف با خواص ویژه در این کنفرانس حضور یافت.


مدیر جدید پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی معرفی شد


در حکمی از سوی دکتر علیرضا حسنی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی، دکتر شریعتی به سمت مدیر پژوهش و فناوری این دانشگاه منصوب و در جلسه ویژه ای با حضور مسئولان دانشگاه رسماً در این سمت معرفی شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با اهدا لوح، از تلاش‌های دکتر جلیل جراحی مدیر پیشین پژوهش و فناوری دانشگاه قدردانی کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته