دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیروزی یک نیمه‌ای شاگردان برانکو مقابل مقاومت

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در یک بازی دوستانه به مصاف تیم مقاومت تهران رفت که نیمه اول این دیدار به سود شاگردان برانکو به پایان رسید.
کد خبر : 139063

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس امروز و یک روز بعد از پیروزی مقابل ماشین‌سازی تبریز در لیگ برتر در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم مقاومت تهران رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان برانکو به پایان رسید.


با نظر برانکو بازیکنانی که دیروز مقابل ماشین‌سازی بازی کردند پس از حضور در سالن وزنه دقایقی دور زمین نرم‌دوی کردند و در بازی امروز به میدان نرفتند.


تک گل سرخ‌پوشان در این نیمه را شهاب زاهدی با شوتی دیدنی و از راه دور به ثمر رساند، این درحالی است که بازیکنان مقاومت هم یک بار تیر دروازه پرسپولیس را به لرزه درآوردند.


در اواسط نیمه اول حمید طاهرخانی بازیکن جوان پرسپولیس با یکی از بازیکنان مقاومت دچار درگیری لفظی شد و این مساله تنها حاشیه این بازی در نیمه اول بود.


رضا کرملاچعب، محمد رحمتی، عارف محمدعلیپور و حامد آقایی با وجود اینکه روز گذشته در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس نبودند اما امروز همراه بازیکنان اصلی به دویدن دور زمین مشغول شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته