دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا؛

محمد پنجعلی: بازی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی چنگی به دل نزد/ با حضور پریاموف تیم 10 نفره بود!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برانکو با تمرکز بیشتر می‌تواند تیم را به آرامش برساند و مشکل عدم گلزنی طارمی هم حل کند.
کد خبر : 138990

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره بازی پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز گفت: «‌مهمترین ویژگی بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل ماشین سازی سه امتیاز این دیدار بود که بازیکنان توانستند آن را کسب کنند اما در مجموع بازی چنگی به دل نزد.»


وی ادامه داد: «‌پرسپولیس در نیمه اول خوب بازی کرد و بازیکنان کار ترکیبی بسیار خوبی با هم داشتند اما در نیمه دوم این روند افت کرد. زمانی که تیم ماشین سازی ده نفره شد انتظار می رفت پرسپولیس هجومی تر بازی کند و گل های بیشتری به ثمر برساند اما دیدیم که برعکس بود و به جای این که شاهد یک بازی پر گل باشیم تنها به یک گل بسنده کردند.»


پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد بازیکنان پرسپولیس و همچنین هدر دادن موقعیت های گل اظهار کرد: «‌پرسپولیس در کناره‌های زمین بازیکنان توانمندی دارد اما زوج خط حمله خوبی ندارد. پریاموف بازیکن خارجی پرسپولیس اصلا شرایط خوبی ندارد و گویا با حضور او تیم پرسپولیس 10 نفره بازی می‌کند چرا که آمادگی جسمانی خوبی ندارد و با علیپور فاصله بسیار زیادی دارد. البته مهدی طارمی هم در بازی دیروز مانند همیشه نبود و نتوانست بازی قابل قبولی ارائه دهد.»


پنجعلی با اشاره به وضعیت طارمی و از دست دادن موقعیت های گل او عنوان کرد: «‌طارمی شم گلزنی بسیار قوی دارد و در برخی مواقع توپ هایی را وارد دروازه کرده است که کسی فکر نمی‌کرد آن توپ به گل تبدیل شود اما در برخی مواقع هم در بهترین شرایط گل نمی‌زد که به نظرم علت اصلی این موضوع به عدم تمرکز او و فشار روحی و روانی که بر روی این بازیکن است برمی گردد. در تیم‌های بزرگ اگر یک بازیکن عملکرد قابل قبولی نداشته باشد در یک یا دو بازی به شدت زیر نظر گرفته می شود و دیگر تمرکز برای بازی های بعد را ندارد. ما باید کمی از حساسیت های خودمان بر روی طارمی را کمتر کنیم تا این بازیکن مانند فصل گذشته به آقای گلی تبدیل شود.»


پیشکسوت پرسپولیس همچنین به بازگشت رامین رضاییان به تیم اشاره کرد و گفت: «‌بازگشت رضاییان هم برای تیم خوب بود و همانطور که دیدید پاس این بازیکن باعث گل پرسپولیس شد. در کل به نظرم برانکو در ترکیب تیم دستش باز است و جابه جایی بازیکنان در میدان به خوبی جواب داده است همانطور که زوج حسین ماهینی و رامین رضائیان در این بازی به خوبی جواب داد.»


وی در پایان عنوان کرد: «‌شرایط پرسپولیس نسبت به تیم های دیگر مناسب است به طور حتم اگر این وضعیت پیش برود پرسپولیس قهرمان فصل خواهد شد البته تراکتور هم شرایط بسیار خوبی دارد و فکر می‌کنم جدال برای کسب قهرمانی بین این دو تیم باشد. به هر روی برانکو با تمرکز بیشتر می‌تواند تیم را به آرامش برساند و مشکل عدم گلزنی طارمی هم حل کند. این بازیکن دچار حاشیه شده است و باید با آرامش او را به روزهای خوبش برگردانند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب