دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم درگذشت

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم پس از چند سال همکاری علمی و پژوهشی با این دانشگاه بعد ازتحمل یک دوره بیماری، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
کد خبر : 138984

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمید سرحدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم در پیامی درگذشت دکتر جلال زندیان عضو هیات علمی این دانشگاه را تسلیت گفت.


متن پیام به این شرح است:


انالله و اناالیه راجعون


درگذشت استاد فرزانه و گرانمایه، مرحوم دکتر جلال زندیان از استادان گروه معماری این واحد دانشگاهی که در طول چندین سال خدمات شایان و دانش آموختگان فراوانی از خود برجای نهاده‌اند، موجب تاسف و تالم شد.


اینجانب از سوی خود و جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی بم، درگذشت این استاد پرتلاش را به خانواده وی، دانشگاهیان عزیز به ویژه همکاران و شاگردان و تربیت شدگان آن مرحوم در گروه معماری تسلیت گفته و برای روح آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.


زندیان متولد سال 1323 شهر بندر انزلی فارغ التحصیل رشته معماری از کشور ایتالیا همکاری خود را از سال 86 با واحد دانشگاهی بم آغاز کرد. وی یکی از پایه های رشته معماری در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این واحد بود. او در دانشگاه‌های بم، کیش و تهران مشغول به تدریس بوده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته